Game-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
okey dit is wat ik heb voor jou

klikkerdeklik

Spec's:
Intel Core I7 2600 erg snel en krachtig heel goed voor het spelen van games

2 x2GB DDR3 OCZ platinum CL7 ram, dit ram heeft een lagere Cas latency waardoor je games of bestanden nog sneller kan laden

Videokaart GTX580 1GB snelste videokaart die Nvidia op de markt heeft je kunt dus zonder twijfel elk en ieder spel op ultra hoog spelen

90GB SSD OCZ vertex hier komt dan de Windows 7 installatie op te staan waardoor je windows lekker snel blijft opstarten en laden

1TB Samsung Spinpoint F3 hier komen je minder belangerijke bestanden op te staan die je niet dagenlijks nodig hebt

Coolermaster CM 690 II advanced kast bekroond tot beste kast altans voor mij wel erg veel ruimte en niet al te luidruchtig

Coolermaster hyper TX3 cpu koeler om je processor koel te houden (niet voor overklokken bedoeld)

OCZ StealthXstream 700 watts voeding

Windows 7 Home premium 64 bit

Azerty doet de volledige installatie en assemblage je krijgt 1 jaar garantie bij je computer mee geleverd

Laatst bewerkt:
nou ik heb je gewaarschuwd
je gaat nu echt geld verspillen aan een merk pc (PB is zelfs een slecht merk)
azerty deed de assemblage (het is dus geen zelf bouw pc) maar een samengestelde pc die door de winkel inelkaar word gezet met garantie

bijde computers waar jij tussen kiest hebben een videokaart waar je niet goed mee kunt gamen
er is een reden waarom wij hier op helpmij aanraden om een samengestelde pc te kiezen

en als je wilt kan ik zelfs nog de pc aanpassen op een budget van 800/900 euro of lager zelfs 600/700
klik

zoek zelf ook eens benchmarks op van de videokaarten die jij nu zelf opzoekt
wil jij alles op max draaien dan heb je minimaal een GTX460 of HD6850 nodig

Laatst bewerkt:
Maar wat is het verschil tussen die 3 kaarten? Moet je betalen zodat ze op hun site kunnen zetten dat het ideaal is voor te gamen? En waarom is deze niet goed?

EDIT: Is een GeForce GT 330 ook goed??
Of zal ik ophouden met deze zever en een alienware kopen? Grapje

Laatst bewerkt:
Moet je betalen zodat ze op hun site kunnen zetten dat het ideaal is voor te gamen?
die vraag snap ik niet...
het verschil zit em in de busbreedte en snelheid/kracht van de grafische chip

en als je beetje opzoek gaat op google zul je al snel vinden dat de Game kaarten van tegenwoordig niet in jou selectie van pc's zitten
wil je alles op MAX kunnen spelen dan heb je minimaal een GTX460 of een HD5770 nodig

kant en klare systemen hebben dit vaak niet die hebben of een goede processor of extra veel ram of alleen een goede videokaart
met een samengestelde pc kun je dit prima uit balanceren

een account aanmaken bij bijvoorbeeld 4launch/azerty is totaal gratis
als jij een selectie hebt gemaakt uit computer onderdelen kun jij voor een bepaald aantal opties kiezen
zij kunnen de hardware assemblage doen en software installatie
zij kunnen de pc opsturen of laten staan zodat jij hem op kan halen
zij geven je ook nog eens 2 jaar garantie

het is vrijwel het zelfde als het kopen van een kant en klare pc alleen kun je in dit geval je eigen keuzes maken (en dat nog goedkoper dan een merk pc)
en geloof mij vraag het aan de andere mensen op dit forum een samengestelde pc is velen male beter dan een merk pc van bijvoorbeeld HP of Packard bell.
de reden is dat in kant en klare pc's OEM hardware zit die alleen de fabrikant leverd, gaat er dus een keer iets kapot dan ben je gebonden aan de fabrikant van die merk pc.
dat is niet zo bij een samengestelde pc! verder kun je ook makkelijker je hardware upgraden en je krijgt A-merk hardware wat minder snel kapot gaat

ik klink u als een verkoper maar het is echt zo dat je met een samegestelde pc veel beter uitkomt dan met een merk pc!

Laatst bewerkt:
Maar het gaat erom dat ik 13 ben, geen zakgeld krijg en een pc met MAX specs NIET kan betalen!

dat snap ik als jij verteld wat je budget is kunnen wij je helpen met het kiezen van je hardware

EDIT:

vul anders dit in dan kunnen wij jou beter helpen (het staat niet voor niks op dit forum)

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

RandapparatuurHeb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

je hebt hier geen super groot budget voor nodig!
lager dan 500 euro word het pas een probleem

Laatst bewerkt:
Eerst een vraag, is deze viedokaart goed??
Asus Videokaart PCI-e GeForce GTX460 DirectCU TOP 768MB 2xDVI/HDMI
Wat moet ik als controller nemen?

Budget - €750 - €850
Doel - Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Zelf
Besturingssysteem - Windows XP 64 bit GÉÉN Windows 7
Andere software? - /

Randapparatuur - Alles is op dat vlak in orde

Laatst bewerkt:
Ehm ... kunnen jullie voor mij op 4launch een pc samenstellen, ik heb er geen verstand van.
Hieronder de specs die ik wel ken.
4 of 6 GB RAM
Nvidia GTX 460 videokaart
Harde schijf, niet zo groot, ik heb er een Western Digital Elements 1,5 TB bij
Voeding > 600 watt
Intel i7 processor
Lan-kaart
Geluids-kaart
GEEN geluidsboxen, muis, toetsenbord etc.

er okey...
dus het budget blijft geheim ik wil best wat voor je inelkaar schroeven

gtx460 + i7 = duur weet dat wel... kom je al snel op 700 800 euro

is goed als je me even geeft zal ik wat voor je klaarstomen

je wilt dus zelf de assemblage doen begrijp ik?

Ja, is deze videokaart goed?? De CGNX-XS46024I van Club 3D is gebaseerd op de NVIDIA GeForce GTX 460 SE Chip en beschikt over 1024 MB GDDR5 Geheugen dat via een 256 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 650 MHz en het geheugen een snelheid van 3400 MHz.

Laatst bewerkt:
okey dit is wat ik heb klik

2 x2GB DDR3 Kingston Value ram (4gb totaal)
Core I7 2600 nieuwste Core i7 die net uit is voor de sandy bridge
GTX560 videokaart perfect voor alle games (ja je kan dus alles op MAX spelen)
500GB Western digital caviar green
DVD speler/brander
Gigabyte GA-PH67A-UD3 iH67 moederbord (is op het moment even niet leverbaar dat veranderd deze maand nog)
op dit moederbord zit een geluidskaart en LAN kaart mee gebakken dus daar hoef je geen zorgen om te maken
Coolermaster Elite 430 behuizing perfect voor toekomstige upgrades er past genoeg in en is niet al te luidruchtig

ik hoop dat ik je hier mee heb geholpen?

En waar zit het moederbord en controller bij datgene wat jij voor mij hebt uitgezocht?

4launch maar dat scheelt de ene keer is het 10 euro en de andere keer 50 euro
het scheelt in de producten die je koopt

als je wilt kan ik de samenstelling ook in alternate voor je maken

En waar zit het moederbord bij datgene wat jij voor mij hebt uitgezocht?

hoe bedoel je? dat moederbord = Socket 1155 Gigabyte

En waar zit het moederbord en controller bij datgene wat jij voor mij hebt uitgezocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan