Game recorden zonder recorden van bijv. skype (5.1 / 7.1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedendag,

Samen met een vriend wil ik games gaan recorden en game videos gaan maken. Het probleem nu is dat ik niet de stemmen van skype of teamspeak wil horen op de record. Ik heb een beetje op internet gezocht en veel mensen raden een tweede geluidskaart aan.

Kan iemand mij vertellen hoe dit dan werkt (het recorden) en wat voor geluidskaart ik dan nodig heb. Ik gebruik MSI Afterburner om mijn games te recorden. Het geluid van battlefield moet dus ook uit mijn G35 Headset komen 7.1 :)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Rowan

Fraps record Alle windows geluiden, dus ook die van skype.

Ik wil juist niet dat die skype record. En ik gebruik geen fraps, heb je mijn topic wel goed gelezen? :)

Ja hier word ik dus niet goed van he. Reageer gewoon niet als je niks te melden hebt :/

Sorry hoor Rowan. Ben gewoon nieuwschierig. :)
Maar even antwoord dan.
Als je een extra geluidskaart (b.v. USB) hebt kun je skype of wat dan ook daar naar toe routeren en de output van de ander kaart gebruiken voor je opname.
Voor het weergeven van spraak (skype) is een eenvoudig geluidsinterface (usb) voldoende.
Voorbeeld: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/...id=70A5069739C317D689A70637657D585D.ASTPCCP19
En nu niet meer zo boos doen ja.... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan