Game Resolutie changer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo

Ik zoek een programmaatje waarmee je de resolutie kan wijzigen van elk spel zonder hem eerst op te starten want ik speel een spel waarbij ik niet de resolutie kan kiezen die mijn scherm nodig heeft
Kent iemand zo'n programmaatje?

Greetings,
Molotovie

Laatst bewerkt:
Probeer een programma als RefreshLock

Als je die eenmaal goed hebt ingesteld van resolutie wisselen door erop te rechtsklikken in het vakje naast de klok (rechtsonder in je beeld) en kiezen voor
Change Screen Mode

NB: Als je het goed instelt (bij Tools -> Advanced Mode, in het tabblad Manual Mode Switcher aanzet: Temporary effect: Change mode and preserve desktop), dan blijft je schermindeling (plaatsing icoontjes etc.) ook intact als je weer teruggaat naar je normale resolutie.

Succes,

Tijs.

Bedankt maar werkt dit ook voor spelletjes?
Ik heb nu ff geen tijd om uit te proberen of het ook op spelletjes werkt

Greetings,
Molotovie

Hangt ervanaf of die spelletje zelf wisselen van resolutie, of dat ze de instellingen van Windows overnemen.

Nemen ze de instelling van Windows over, dan zou het dus moeten werken.

Tijs.

Ik speel Pro Evolution Soccer 6 en die heeft zo zijn eigen (grafische) instellingen die je wel kunt veranderen maar die resolutie die ik nodig heb staat er niet bij(1440 bij 900)

Greetings,
Molotovie

Als je een nvidia grafische kaart hebt, kun je een custom resolutions & refreshrates toevoegen in het Nvidea tabje onder Geavanceerd, bij de optie "Screen resolutions and refreshrates".
Wel (voor de zekerheid) uitvinken "Hide modes the display cannot display", want anders is je werk wellicht voor niets.

We horen wel of het je geholpen heeft.

Succes,

Tijs.

Maar als ik gewoon in Windows ben en als ik geen spelletje speel kan het wel gewoon op 1400 bij 900 maar als ik de resolutie in het spel wil veranderen dan kan ik geen 1400 bij 900 kiezen dus het is alleen voor dat spel

Greetings,
Molotovie

ik ben bang, dat het ook niet zal gaan. De resolutie's die je in een spel kunt kiezen staan vast. Alleen als een spel voor breedbeeld geschikt gemaakt is, zul je ook die resolutie's kunnen kiezen.

Maar met me andere videokaart kon het wel en het is sowieso raar want de resolutie want Windows zelf kan ik wel gewoon op 1400 bij 900 zetten en in een spel niet

Greetings,
Molotovie

Het spel ondersteunt de resolutie gewoon niet. Dus dan kan je het spel ook niet spelen met die resolutie.

Maar ik heb Pro Evolution Soccer 6 op me oude computer gewoon gespeeld met die resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan