Game server ban.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snurdo

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hallo, ik weet niet echt waar ik het moet plaatsen. Maar speel al 10 jaar een spel named Tactical Ops en was een demo aan het checken van een cheater. En was er klaar mee en ben daarna een server gejoint de enigste die ik speel. En je raad het wel een serverban. en aangezien ik geen cheater ben die elke server terroriseert of wat dan ook. En maar een vaste server bespeel. Ik heb mijn mac adres veranderd. Computername. en ip adres. Heb zelfs geprobeert om via mijn telefoon hotspot te connecten. Maar het blijft maar aangeven Youre ip adress has been banned. En aangezien ik met een gebroken knie zit. en eigenlijk niets voor handen heb. En Cod & cs & bf niks aan vindt. zou ik heel blij zijn met een oplossing. Ik heb zelfs de UPC router verwijdert en alleen onze eigen router op de modem aangesloten ( Dan heb ik een ander ip adress ) en met Tmac mn mac adres gewijzigt maar nyett nogsteeds banned. ik kom iig wel dan in de server maar 2 seconden later banned. Thnx in advance.

Dat zul je dan toch met de beheerders van de server moeten regelen. UPC bepaalt het IP-adres waarmee jij het internet op komt. Deze kun je niet zelf aanpassen.

Dat is het punt niet als ik een ander ip neem dus KPN server ben ik alsnog banned.

Dan werkt de herkenning blijkbaar niet alleen op IP basis. Bekijk de website van de EFF maar eens hoe makkelijk een computer uniek te identificeren is enkel en alleen op basis van weinig zeggende gegevens zoals breedte van je beeldscherm en gebruikte browser. -> https://panopticlick.eff.org

Het kan ook zijn dat de ban alleen aan de key van het spel gebonden is.
Dan zou je het misschien op kunnen lossen door Tactical ops opnieuw te kopen en dan de nieuwe key te gebruiken.

Nou het spel is 13 jaar oud het is alleen nog te downloaden. De populatie ervan is ook met 80 % gedaalt. En heb nog geprobeert om mn hwid te veranderen met Volumeid.exe maar dan krijg ik in cmd Error opening drive toegang geweigert. En dat voer ik uit via mijn admin account. Maar er zijn zat cheaters die banned worden en 5 seconden later weer terug zijn.

Iemand sugesstie?

Volgens mij kan je inderdaad je ip zelf niet aanpassen dus dan zal je moeten vragen aan de server beheerders als je er weer op mag

De basis van de vraag zoals ik het begrijp is het omzeilen van een ban die u heeft gekregen op een spel.
Wij kunnen vanuit hier niet bepalen of de waarheid wordt verteld over het wel of niet zijn van een echte cheater.

Helpmij zal daarom niet helpen bij het omzeilen van een spel-ban.

Zoals aangegeven mag u bij de serverbeheerder een verzoek doen voor het weer verkrijgen van toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan