game sever: win7 of xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thibaultmol

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
hallo beste helpmijers,

ik heb een game server(ik noem het mijn game server omdat het een hele snelle pc is en ik er alleen maar game's op ga spelen), maar ik weet niet wat het beste is voor hem. Als ik er xp opzet of windows 7. xp is sneller ,maar windows7 schijnt beter te werken voor games

help me a u b
groetjes thibault

Windows 7, wat je zegt klopt en klopt niet.

Waarom wel: de meeste spellen gaan DX9 niet meer ondersteunen, je zal dus vroeg of later toch naar Vista of 7 moeten.
Kan je net zo goed 7 doen omdat die nieuwer is en toch uit eigen ervaring iets gebruiksvriendelijker is.

Waarom niet: Met XP ga je hoge FPS halen, 7 is ook net even iets slechter dan vista maar dat ga je niet merken (meende dat het 1-3 fps was).

Als je dit tegen elkaar opweegt kan je beter 7 nemen, ook omdat windows XP niet meer word ondersteund en dus een stuk kwetsbaarder is voor virussen.

Windows 7, wat je zegt klopt en klopt niet.

Waarom wel: de meeste spellen gaan DX9 niet meer ondersteunen, je zal dus vroeg of later toch naar Vista of 7 moeten.
Kan je net zo goed 7 doen omdat die nieuwer is en toch uit eigen ervaring iets gebruiksvriendelijker is.

Waarom niet: Met XP ga je hoge FPS halen, 7 is ook net even iets slechter dan vista maar dat ga je niet merken (meende dat het 1-3 fps was).

Als je dit tegen elkaar opweegt kan je beter 7 nemen, ook omdat windows XP niet meer word ondersteund en dus een stuk kwetsbaarder is voor virussen.

dank je , ik denk dat ik er win7 op ga zetten

bedankt voor je hulp

groetjes thibault

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan