Game/Werk PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowwz

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hallo,

Ik ben een beetje op het internet wezen kijken voor een goede computer om een spel als WoW en mw3 op hoge kwaliteit te spelen en ook om programma's goed en snel te draaien zoals Photoshop en Video bewerkingsprogramma's etc.. Nu heb ik zelf al gelezen dat als ik snel wil opstarten etc. er een SSD in moet komen, deze zal ik dan apart er nog bij kopen.

Mijn budget ligt tussen de 600-700.

Nu had ik zelf al dit systeem gevonden, http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/ , zou dit een goede optie zijn?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Op zich geen verkeerd machientje, maar als je ook Windows wil hebben en een snelle opstartschijf, dan mag je er nog een honderdje of twee bijleggen.

Het zal iig niet traag verlopen maar houd in gedachten dat jouw video's dan ook op die snelle schijf moeten komen, want ga je die op een 'trage' schijf parkeren en tijdens de bewerking wordt heen en weer gelezen en geschreven dan mag je wel een snelle opstartschijf hebben, als jouw bewerkingsprogramma en al zijn werkbestanden en media op tragere media staan, dan schiet je er nog niet veel mee op.

Ik zou Windows en programma's op de 320 GB schijf zetten. Dat is een SATA 6 GB/s schijf en dat is snel zat. Je kunt dan de SSD gebruiken voor je temp dirs en je virtual memory en je onderhanden werk.
Je moederbord heeft 2 Sata 6 GB/s aansluitingen.

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan