Game willen niet meer met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisjxlcmx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
ik heb een vraag ik heb een
acer aspire m3641 core 2 quad q8200,
4 gb, ATI Radeon HD4350 512MB videokaart.

ik heb hem nu drie weken ik kocht hem met vista home premium 64 bit
kon ik via de acer site windows 7 home premium 64 bit krijgen ik heb de upgrade uit gevoerd
al mijn drivers weer geinstalleerd en geupdate en nou heb ik 3 problemen

1 mijn spellen zijn bijna niet meer af te spelen het schokt en het flikkert constant dit had ik bij vista 64 niet kon de zelfde games met de hoogste kwaliteit spellen zonder een enkele afwijking

2 ik heb een ATI Radeon HD4350 512MB videokaart er in zitten althans dat staat op de verpakking van mijn PC er zit aan de voor kant van de pc ook mooie stikker van ATI
maar tot mijn verbazing geef mijn apparaten beheer aan bij beeldscherm adapters NVIDIA GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i ik dacht dat hier juist ATI moest staan hoe kan ik dit veranderen ik heb al geprobeerd via bewerken stuur programma's en dan ATI kiezen maar dan geeft hij aan dat er een vista 32 bit versie op staat en dat hij het niet doet terwijl ik net heb geupdate op de ATI site

3 Ik heb ook het idee dat mijn computer ook niet juist is aangesloten wat ik kan alleen maar contact krijgen tussen beeld en kast via een HDMI kabel en niet meer via VGA
ik heb twee HDMI aansluiting 1 op het moeder bord waar van uit ik nu werk en een tweede
tussen de vga kabels in dus ik dacht die moet van de videokaart zijn deze werken alle bij
niet

Kan iemand mij misschien helpen ik weet niet of mijn problemen nou juist wel met elkaar hebben te maken of juist niet ik vind het alleen raar dat ik voor windows 7 geen problemen had je zou bijna zeggen dat ik die weer vista wil kopen

in ieder geval alvast bedankt

chris

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Ik heb het idee dat de nvidia een onboard kaart is en de ati een losse in een slot gestoken.
Over het algemeen wordt de onboard wel uit gezet automatisch als je de losse er in zet .
zou eerst even kijken of dit het geval is dan zou je op je moederbord een aansluiting hebben en een losse, de losse zit horizontaal en die op het moederbord vaak verticaal kijk eerst hier eens naar de aansluiting dan he

ja okay maar als ik mijn kast open maak komt mijn garantie te vervallen en hoe schakel ik die onboard card dan uit en hoe zet die anderen aan

Hoi,

Hoef je de kast niet voor open te maken kan je zo aan de achterkant bekijken .
Zie deze foto de rood om circelde is de on board en de losse is de liggende

ja dat heb ik ook alleen bij mij is het dan een HDMI aansluiting dat is de verticaal en de horizontalen heb ik ook zitten en daar komen mijn VGA EN DVI kabel uit maar die lijken niet te werken hij geeft alleen beel via die andere hoe kan ik dat om wisselen

Hoi,

Oke, dit is gekomen na de win 7 upgrade neem ik aan dus zou ik de drivers van ati downloaden en installeren hier kan je deze downloaden.

he ik heb de oplossing gevonden die drivers van ATI had ik al geupdate

ik heb mijn computer net helemaal los gehaald want hij moest ff verhuizen naar een andere kamer en voor dat ik de stroom er op had gezet had al mijn kabels zowel hdmi als vga dvi aangesloten op mijn video kaart dus niet mijn moederbord had ik geen beeld heb ik hem terwijl hij al aanstond weer aangesloten op het moeder toen had ik weer beeld heb windows gestart en nu vroeg hij of ik een wijziging wou doorvoeren heb ja geclickt hij start op nieuw op ik haal me hdmi kabel eruit en tot mijn verbazing blijf ik beeld houden ik ga kijken bij apparaten beheer en daar staat ie dan ATI HD 4350 512MB me spellen lopen ook weer meteen als een trein zonder schokje perfect

in ieder geval bedankt

groetjes

chris

Hoi,

Fijn voor je succes verders :thumb::thumb: alleen nog even rechts onder op opgelost klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan