gamecomputer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, en wat vind je van de samenstelling van exelletor? Voldoet dit aan je eisen? Vind je switchen naar i5-750 maar niks, of wat? :)

tsjah je moet het geduld hebben natuurlijk
levertijd bij azerty : meer dan 10 dagen dus wss meer als 1 maand

wat is er dan met die levertijden... moet tog iets fout zijn gegaan ofniet dan

Geen idee, toen ze net uitwaren was al bekend dat je er zo'n 2 weken op zou gaan moeten wachten. Toen dat 3 maanden werd toen viel mijn mond wel even open... ik weet niet waarom het zo is. Jammer, want ze hadden er al ontzettend veel kunnen verkopen. In ieder geval al twee aan mij ;)

ja ik wacht gewoon op die kaartjes maar ik will het wel alvast bestellen :LD

Ik zou nog even wachten totdat marsmannetje heeft gekeken, hij komt altijd met nog betere keuzes ;)

ja dat is waar ben benieuwd wat hij in elkaar zet.

en ik heb gehoort dat die 5870 het waard is om te w8te :D dan doe ik dat lekker maar

dan kanje netzo goed wachten op de hd 5850

die is goed genoeg voor jouw systeem en 100 eu goedkoper

en levertijd is volgens mij ook best slecht van de 5870 dus dat maakt het verschil niet echt volgens mij?

Ja, sorry ik vond het prijsverschil tussen amd en intel al groot een fout :(

Groetjes,

Meer40

hoezo een grote fout ?

het prijs verschil is wel een beetje absurt marjah

de wachtijden zal alleen bij die 3dkaart zijn maar toevallig had ik al 3 weken geleden de kaart bestelt bij azerty en heb bericht gekregen dat het 10 december er zal zijn dus dat is wel handig.

dus ik heb geen 750w nodig als ik over 6 maandjes een 2de ati 5870 erin doe

dat zou wss ook wel met een goede 650 wat kunnen maar dat moet je even door een expert hier op het forum laten bepalen.

Beste Probleepjes,

Ik zeg dat ik het prijsverschil al groot vond ik zeg niet dat er geen prijsverschil anders tussen zit u hoeft hier in zijn geheel niet op te reageren dat noem ik praten om te praten.

Groetjes,

Meer40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan