Gamecube car adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFox950

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik was eerst van plan me xbox360 aan te sluiten in me auto, maar omdat er nogal wat verhalen zijn over het maken van krassen als er teveel beweging is met de xbox, neem ik het risico toch maar liever niet

In plaats hiervan zou ik graag me gamecube aan willen sluiten in de auto en heb gezien dat je hier een speciale car adapter voor heb, die je gewoon in de rookaansluiter kan stoppen.

Ik heb dan 2 vragen, kan je gamen onder het rijden ? (ik rijd natuurlijk zelf niet, ik zit achterin) en weet iemand een betrouwbare zaak waar je em kan krijgen , want ik kan alleen maar amerikaanse/engelse sites vinden, en soms een hele onbekende nederlandse internetsite

Oh en ik vergeet nog iets, dan heb ik leuk met zo'n kabel de gamecube aangesloten, maar hoe zit dat dan met de schermpjes, hoe sluit ik die aan?

Laatst bewerkt:
Welke onbekende Nederlandse website heb je die gezien dan ?

Groeten Marcel

Er staan gewoon adres gevens op de site en een telefoonnummer.
Ik zie geen reden om wantrouwig te zijn hoor.
(Voor 20 euro is het toch het proberen waard denk ik)

Groeten Marcel

Er staan gewoon adres gevens op de site en een telefoonnummer.
Ik zie geen reden om wantrouwig te zijn hoor.
(Voor 20 euro is het toch het proberen waard denk ik)

Groeten Marcel

Ja alleen lost dat nog steeds niet het probleem van de schermen op helaas.. denk dat ik toch maar zo'n omvormer van 12v naar 220v moet kopen..

Excuses, de schermpjes had ik even over het hoofd gezien.
Speelt erg lastig natuurlijk zonder beeld :)

Als je een omvormer koopt moet je toch nog steeds schermpjes hebben of heb je die al ?

Groeten Marcel

Excuses, de schermpjes had ik even over het hoofd gezien.
Speelt erg lastig natuurlijk zonder beeld :)

Als je een omvormer koopt moet je toch nog steeds schermpjes hebben of heb je die al ?

Groeten Marcel

Nou schermpjes heb ik wel.. het is alleen als volgt, die schermpjes horen bij een set met een dvd-speler, deze schermpjes kunnen via een kabel op de dvd speler aangesloten worden, en de dvd speler kan dan op de rookaansluiting aangesloten worden, de schermpjes zijn dan op de speler aangesloten via een s-video kabel

Ook kunnen die schermpjes apart met een stroomkabel in het stopcontact worden gedaan, en dan kan je gewoon via die rood/geel/wit kabeltjes een gamecube/xbox eropaan sluit , zoals wij wel is doen als we een tv tekort hebbe in een vakantiehuisje :P

Maar het probleem ligt er dus in, dat allebij de schermpjes dan een aparte stroomkabel nodig zouden hebben , tenzij er een andere oplossing is waarmee de stroomvoorziening via de gamecube geregeld kan worde (met 1 uiteindelijke aansluitng dus.. die car adapter)

Enige oplossing die ik dan momenteel kan bedenken is omvormer 12v->220v en dan daarop weer een verlengsnoer met 3 stopcontacten, dan allebei de schermpjes apart aansluiten, de gamecube ook aansluiten en dan de gamecube via rood/geel/wit en een splitter op allebei de schermpjes aansluiten. Maar dit is nogal een gedoe en hoewel de auto redelijk wat trekt, weet ik niet of dit wel zo goed is

Uiteindelijk kom ik er dus weer op neer dat zon car adapter niks oplost.. lijkt mij iig, tenzij jij of iemand anders toch een oplossing hiervoor heeft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan