Gamehall (lanparty) in Amsterdam ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

interboy007

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Ik wil binnenkort met 2 vrienden een gamehall openen in de buurt van het centrum in Amsterdam.

Sinds Alle gamehallen zijn veranderd in gokhallen in de stad is er nergens meer plek om te gamen voor de jongeren...

Wij willen een gamehall openen met pc's in plaats van de welbekende kasten. Door middel van lanparty's kun je dan in een netwerk tegen elkaar gamen....ik neem aan dat iedereen weet hoe dat in z'n werk gaat.

Vinden jullie dat amsterdam zoiets kan gebruiken ?

alvast dank,

je kunt mij ook mailen op interboy007@hotmail.com

:thumb:

Kzou je emailadres niet zomaar op het internet zetten, aardige mensen zoals hackers zoeken het web af op mailadressen om hun "goedbedoelde" emails naar te sturen :D

Geplaatst door interboy007
Ik wil binnenkort met 2 vrienden een gamehall openen in de buurt van het centrum in Amsterdam.

Sinds Alle gamehallen zijn veranderd in gokhallen in de stad is er nergens meer plek om te gamen voor de jongeren...

Heb je je al eens afgevraagt waarom al die gamehallen zijn veranderd in gokhallen? Ik denk dat er te weinig geld mee te verdienen is om te 'overleven' (Denk eens aan de kosten voor onderhoud van de pc's, licensie's. Gemiddelde levensduur van een LAN-pc in een gamehall is ongeveer een jaar, die van gokkasten 7 jaar)

ja wdde

zoiestr kan egt altijd

als er maar music in zit

dj sj:cool: I love the music

Geplaatst door maestro12

Heb je je al eens afgevraagt waarom al die gamehallen zijn veranderd in gokhallen? Ik denk dat er te weinig geld mee te verdienen is om te 'overleven' (Denk eens aan de kosten voor onderhoud van de pc's, licensie's. Gemiddelde levensduur van een LAN-pc in een gamehall is ongeveer een jaar, die van gokkasten 7 jaar)

Ben het met je eens, Gamehallen zijn haast nergens meer te zien en de meeste mensen hebben zelf al een (goede) PC met LAN etc, dus dan is geld uitgeven voor een gamehal ook zonde van het geld.

@DJ_SJ: kun jij je reactie wat duidelijker maken?
zoiestr kan egt altijd
:confused:

Als je zoiets wilt regelen dan valt er wel degelijk winst mee te maken. Je kan regels opstellen. Sowieso Namen registreren en opschrijven van hoe laat tot hoe laat die comp. bezet was, en door wie. Je kan ghosten nadat iemand gespeeld heeft (automatisch)

Er zijn zoveel mogelijkheden om de computers heel te houden zonder dat er veel mis gaat.

interboy007 neem is een kijkje in TGX in Purmerend (http://www.tgx.nl) dat is gewoon soepel, misschien kan je daar een voorbeeld aannemen.

Bij TGX komen vele van mijn vrienden, ookal hebben ze zelf een goede PC thuis staan, daar lannen is toch even gezellig, en op zijn tijd worden er ook wel eens toernooien gehouden.

Grtz Mike

Geplaatst door crash

Purmerend veranderd razend snel de laatste tijd.
Dit wist ik nog niet.:o
w00t, TGX bestaat al langer dan 4 jaar in Purmerend.

Hij zit alleen de laatste 2 jaren op andere Locatie (naast PCS in het centrum)

Geplaatst door WinME

w00t, TGX bestaat al langer dan 4 jaar in Purmerend.

Hij zit alleen de laatste 2 jaren op andere Locatie (naast PCS in het centrum)
Zo vaak kom ik niet in het stadje hier.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan