Gameharbor.org bij opstarten pc in explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertchr15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2014
Berichten
2
Sinds een paar dagen heb ik bij het opstarten van mijn pc dat automatisch internet explorer opgestart wordt met
de pagina gameharbor.org

Ik heb van alles al geprobeerd...malwarebytes adw jrt ccleaner Norton enz.
Gekeken naar opstarten maar niks werkt...Wie o wie helpt me.
 
Kijk ook zeker met AutoRuns (downloaden, en dan rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren") of je daar wat ziet. (Via Ctrl-f kun je zoeken etc. nadat de scan voorbij is etc.)
Evt. kun je in AutoRuns ook de gevonden entries opslaan in een bestand. Die zou je dan kunnen uploaden naar het forum of (indien te groot etc.) ingepakt in een .zip bestand naar http://www.mijnbestand.nl etc.

Natuurlijk kan het ook zijn dat gewoon Internet Explorer wordt opgestart en jij vergeten bent om in de opties de startpagina weer om te zetten naar een gewenste webpagina.
Kan ook geregeld/bekeken worden via inetcpl.cpl

Tijs.
 
Thx beiden maar heb het uiteindelijk gevonden...was totaal iets anders namelijk een cmd.exe bestand waarin dus IE commando zat.
Heb dit uiteindelijk gevonden en verwijderd met codestuff starter

Kijk ook zeker met AutoRuns (downloaden, en dan rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren") of je daar wat ziet. (Via Ctrl-f kun je zoeken etc. nadat de scan voorbij is etc.)
Evt. kun je in AutoRuns ook de gevonden entries opslaan in een bestand. Die zou je dan kunnen uploaden naar het forum of (indien te groot etc.) ingepakt in een .zip bestand naar http://www.mijnbestand.nl etc.

Natuurlijk kan het ook zijn dat gewoon Internet Explorer wordt opgestart en jij vergeten bent om in de opties de startpagina weer om te zetten naar een gewenste webpagina.
Kan ook geregeld/bekeken worden via inetcpl.cpl

Tijs.
 
Zet nog even de vraag als opgelost.

Mooi dat je eruit gekomen bent.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan