GameKanaal Youtube??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Proxect

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2013
Beste,

Ik ben sinds kort van plan om een gamekanaal te beginnen. Nou weet ik dat de meeste gamekanaals snel ermee stoppen vanwege lage views etc. Maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen! Alleen nou heb ik een probleem want ik kom maar steeds niet op een naam :s Misschien weten jullie iets???

De spellen die ik zal gaan spelen zijn:
- Battlefield bad company 2
- Battlefield 3
- Fifa 12 en 13
- Heel misschien minecraft...
- CoD

Het liefst een originele naam!! En niet een hele lange naam! Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

Mvg,
Tim (Proxect)

Sorry als ik bij het verkeerde onderwerp zit!!

Tja... Vind ik niet echt heel sterk om eerlijk te zijn :$ toch bedankt!

:confused: Euhmm is het 1 april grapje ? :D ( ik dacht bijv. ''Happiness Time Games'' ? of Time to Games ) het is zeer moeilijk accepteren iemand's anders ideeën en of verzonnen Nick Names hoezo probeer je niet zelf via een/ of ander Games nick-name generator ?? :D ? dit zal uiteindelijk jouwe eigen game kanaal worden ...toch ??

Dat is waar! Maar ik heb even inspiratie nodig om op iets te komen!

:d Ja ongeveer, maar er zijn wel tig-talen bestaande'n Game's namen advanceerden generators dat je nog op google vinden kan ;)

In het begin had ik ProxectGames in gedachten... Maar ik ben nog helemaal geen pro :p vond het alleen chill klinken

Maar door tijd ( mettertijd ) als je jouw best doet, word je wel pro ... toch ??;) vind ik zelf's ''ProxectGames'' of ook ''Proxect pro. Games'' of Proxect Action Games of Action Games by Proxect dat ideaal een ideetje ..

P.S. Zonder z'n ouders einstein was ook geen einstein of pro. geworden .....:P

Laatst bewerkt:
grappig, want ook ik had iets van ''ProxectGames'' in gedachten, of iets soort gelijks.
zo zit je naam erin, wat t meer jouw site maakt.

maar, zoals je al zei;
"...de meeste gamekanaals snel ermee stoppen vanwege lage views etc."
t stikt echt van de youtube kanalen waar je filmpjes kunt zien van mensen die BF2 of welke andere shooter
dan ook spelen. zelf kijk ik die filmpjes niet, speel liever een game zelf als dat ik naar een filmpje van een ander
ga zitten kijken die speelt, (of t moet zijn dat ik even gameplay footage wil zien voor ik een torrent download
van de desbetreffende game, lol).

dus, ookal heb je een gave naam, als t gewoon de zoveelste site wordt waar je filmpjes kunt zien van iemand die
speelt dan zul je inderdaad amper kijkers trekken, nu niet, en ook niet over een langere tijd. gewoon omdat er al
duizenden, zo niet, tien duizenden van zijn.

wat je wel kunt doen, mocht je t belangrijk vinden dat je veel hits krijgt, is om iets anders te doen. bijvoorbeeld games
reviewen, of mods bespreken en laten zien door gameplay video's. want daar zijn er niet zo heel veel van. maar, dit
is wel meer werkt, mocht je t echt serieus aanpakken. je zult je dan echt even in de game, mod of mappack moeten
verdiepen, en niet zomaar even 10 minuten gamen, en uploaden die hap.
want daar zit niet echt iemand meer op te wachten.

sorry voor mijn misschien wat negatieve antwoord, maar het is nu eenmaal de realiteit.
originaliteit trekt kijkers.....

succes, ben benieuwd wat je beslist te gaan doen.
Leon

Bedankt voor de tips! Ik heb idd al wat leuke ideetjes maar nog niet 100% zeker...

@casper221
Niet quoten als je direct op de vorige vraag reageert a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan