Dan nog even wat, ik spaar nog even wat verder, nog voor ongeveer 3 weken. Mijn oude laptop (Iemand geïnteresseerd in een MSI GX700?

) ga ik dan ook verkopen. De Asus G73 serie ga ik hoogstwaarschijnlijk niet halen. Naar het schijnt zijn er veel mensen die klagen over VSOD's, wat waarschijnlijk komt door de bouw van de laptop zelf, het apparaat schijnt niet geheel stabiel te zijn en Asus krijgt er ontzettend veel klachten over. De koelpasta schijnt niet goed aangebracht te zijn. Er is een third-party BIOS uitgekomen daarvoor (Dus niet eens van Asus zelf).
Ik heb mijn oog nu op een MSI GX660 gefixeerd, en dan nog een beetje laten upgraden door xnotebooks.nl, die je daar nog anders kunt samenstellen. Nu heb ik weer wat dingetjes waarover ik twijfel... Ik heb namelijk wat configuraties bekeken ervan.
Is Hyper-X geheugen van Kingston nou echt zoveel sneller en de duurdere prijs waard? Of maakt dat bij gamen nou niet echt heel erg veel uit? Verder zit ik nog te twijfelen om een snellere (en dus duurdere) processor op te offeren voor een Intel SSD van 80GB of een Hybrid van 500GB. Leuk hoor, die samenstelsites, maar wel moeilijker om een keuze te maken haha
Maar waarom dan een MSI? Nou, ik ben nu dus ook nog in het bezit van een MSI en ben erg tevreden over hun systemen. Één keer een HDD-crash gehad, en die was weer vlug vervangen door ze. Naar het schijnt lijkt de koeling wel wat lawaai te maken maar dat zeiden ze van de GX700 ook, en dat vond ik (tenminste) best meevallen. Hij is wel een beetje opzichtig qua design, maar zolang ik er goed op kan gamen, ga ik daar niet op letten.