Gamen en film gelijktijdig

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwolle_maus

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2006
Hallo allen,

ik heb een vraag over mijn pc-tv verbinding.
Ik heb mijn nieuwe tv aan mijn nieuwe computer verbonden doormiddel van een HDMI kabel. Werkt allemaal prima, films kijken via pc naar tv gaat uitstekend (en mooi scherp vergeleken met de auto S-video verbinding).

Nu kom ik echter een 'probleem' tegen. Mijn vriendin wilt lekker een film kijken die op de computer staat. Ik doe dit altijd via VLC-player. Ik wil graag een spel doen (FIFA 11).

Nu is het zo dat als ik de film afspeel en fifa opstart (of onderin in de werkbalk open) de film stil blijft staan (op de tv).

Is het misschien mogelijk om beide dingen gelijktijdig te doen? Is het een spel als Fifa, waarbij je het hele beeld (1 beeldscherm wel gezegd) gebruikt, niet te combineren met het afspelen van een video bestand op het beeldscherm 'ernaast'.

Alvast bedankt,

Maurice

Gaat dit niet doormiddel van het bureaublad uitbreiden met je tv
(sneltoets windowstoets+p)
en dan op je tv het kadertje van vlc te slepen, daar maximaliseren (full screen zal niet gaan) en dan fifa te starten?

Mvg Timothy

ik denk dat ie dat al aan het doen is. maar uit het verhaal vermoed ik dat zn vlc player pauzeert op t moment dat ie focus verliest. mocht dit het geval zijn.. dan in de opties van vlc zoeken naar een functie als: "continue playback in background".
en anders gewoon andere player zoeken.. op moment schiet er me even geen tebinnen.

Was niet zeker, daarom dat ik hem er nog even op wees :)
Klite codec pack ofzoiets gebruikte ik vroeger...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan