gamen met dualboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander13

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
57
hallo,

ik heb in mijn pc 2 hdd zitten. 1tje van 80gb en 1tje van 500gb. die van 80gb is ingedeeld in 2 partities voor dualboot. windows xp en windows 7. en die van 500gb is ook ingedeeld in 2 partities. 1tje van 400gb voor de games/downloads en 1tje van 100gb die gedeeld is in het netwerk. nu is mijn probleem dat ik de spellen onder windows xp heb geinstaleert en dat wanneer ik ze onder windows 7 wil openen vanaf die 500gb harde schijf(waar ze dus op geinstaleert staan) dan lukt dat niet omdat ze foutmeldingen geven die in het algemeen gaan over het niet kunnen opstarten omdat er een .dll bestandje mist of gewoon de hele installatie. ze geven dan als tip om het spel opnieuw te instaleren maar dan kan ik ze nergens anders opzetten als weer in diezelfde map. want die map is 50gb groot en mijn windows7 partitie is nog geen 30gb groot. (en ik heb de instalatie bestanden niet meer omdat ze niet allemaal even legaal zijn:shocked:)
maar kunnen jullie me helpen?
alvast bedankt
mvgv sander
 
Moet je ze installeren op de game partitie.
 
bedoel je ze dat ik ze moet herinstaleren op dezelfde plek waar ze al stonden? :confused:
 
Tuurlijk niet ... Op die partitie van 400 GB.
 
dat bedoelde ik ook. maar kan ik ze dan ook nog weer vanaf xp spelen?
 
In principe wel ja. Trouwens niet allemaal legaal? Kan dus het probleem zijn ...
 
Geen idee waar dit allemaal heen gaat, maar als jij bijvoorbeeld COD mw2 op xp hebt geinstaleerd, zal die niet werken onder win7 en andersom. Je zal ze bij mijn weten gewoon voor beide appart moeten installeren.

Dus op een andere lokatie.

Vind via google ook geen andere manier.
 
ohhhhhhh......
ik had verwacht dat dat gewoon kon omdat je ze in een map installeert en ze daar al hun benodigdheden vinden. maar in iedergeval bedankt. :thumb:

en ff offtopic: lita112 geweldige onderschrift:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan