Gamen met toetsenbord en muis op ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Hallo,

Het is al volgt: is het mogelijk om call of duty met een toetsenbord en muis te spelen?(net name mw3 straks)Ik heb namelijk een handicap (lang verhaal) waardoor het voor mij onmogelijk is om op een controller cod te spelen. Met een toetsenbord en muis gaat het wel. Weliswaar niet optimaal en ik ben slecht, maar het gaat me om het plezier. Ik kan het op de computer spelen en dat doe ik ook. Maar mijn pc kan ten eerste denk ik mw3 niet aan ( mw2 wel, bo niet) en ren tweede spelen mijn vrienden het niet op de pc. Dus mijn vraag is; is het mogelijk en zo ja, is er speciale apparatuur voor nodig en hoeveel kost dat dan? Als laatste wil ik me excuseren; dit verhaal is getypt op de iPod dus er kunnen wat fouten inzitten.

Alvast bedankt!

Plug 'n' play. Je plugt beide in, en ze werken al. Enkel de extra toetsen zullen misschien niet werken.

Ik heb een draadloze muis en een USB toetsenbord. Hoe zorg ik dan dat het op mijn PS3 werkt?

De ontvanger in de PS3 stoppen (aan de voorkant zitten 2 USB poorten), en dan zouden ze het moeten doen. Ik heb het enkel met mijn muis geprobeert, en dat werkte al prima. Ik neem aan dat je toetsenbord ook geen problemen mag gaan geven.

Je kunt inderdaad toetsenbord en muis op je PS3 aansluiten. Echter je kunt er niet mee gamen, zoals je op de PC kunt doen.

Nee, je hebt er geen speciale muis voor nodig.

Je kunt inderdaad toetsenbord en muis op je PS3 aansluiten. Echter je kunt er niet mee gamen, zoals je op de PC kunt doen.

Mijn toetsenbord (en muis) werken prima in GT5 hoor :rolleyes:

Dank je wel! Maar nu mijn laatste vraag, kun je ook Call of Duty met muis en toetsenbord spelen?

Weet ik zo niet, ik (speel zelden op de PS3) heb voorlopig enkel Gran Turismo 5 voor de PS3 :shameonme:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan