Gamen op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

martti

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Berichten
34
Binnenkort ga ik aan de nieuwe computer, en aangezien ik ga studeren leek een laptop me handig. Alleen hoorde ik dat gamen en laptops niet zo goed samen gaat. (citaat van iemand als voorbeeld: "een ati radeon x600 is iets anders dan een ati radeon x600 mobility")

Ik vroeg me af of er mensen zijn hier die (fanatiek) gamen op een laptop en hun ervaringen zouden kunnen delen en eventueel iets zouden kunnen zeggen over de minimale eisen die ik moet stellen aan mijn laptop. Een spel als San Andreas zou ik graag op de hoogste kwaliteit kunnen spelen, bijvoorbeeld.
 
Koop voor de lol is de laatste power unlimited in de boekhandel, staat een test in van gaming laptops
 
Hoi,

Gamen op een laptop???

Maar goed... ieder zijn/haar smaak.

Ik zou voor de AMD gaan... absolutemo... Waarom? Ik heb betere ervaring met AMD dan met Intel, maar ja... dat is ook weer ieder voor zich. Ik denk dat je zelf het systeem eens met elkaar moet vergelijken. Je komt er dan vanzelf uit denk ik :)

Maar nogmaals... gamen op een laptop is echt NIET aan te raden... tenzij je graag low-end wilt gamen ;)
Bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/767053

Maar als je gaat gamen zou ik wel voor AMD gaan zowiso. Maar op een laptop spellen doen, en zeker zware spellen. Raad ik ook af. Ik vind het beeld nooit zo super:confused:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Pretender
Koop voor de lol is de laatste power unlimited in de boekhandel, staat een test in van gaming laptops
Zal ik doen :)

Geplaatst door winnie de pooh
Maar als je gaat gamen zou ik wel voor AMD gaan zowiso. Maar op een laptop spellen doen, en zeker zware spellen. Raad ik ook af. Ik vind het beeld nooit zo super:confused:
Ik kan er een externe monitor op aansluiten thuis, of bedoel je dat de grafische kaart minder is?
 
Ja de videokaart is nooit zo super. Kijk een laptop wordt algemeen voor internette, word etc. Dus doen ze er (bijna) nooit een goede videokaart in.
 
Maar het is wel mogelijk een goede videokaart in een laptop te (laten) zetten?
 
Dat zou je dan bij de leverancier moeten vragen. Normaal gesproken is dat niet mogelijk.

Ik weet niet wat je voor een notebook uit wilt geven maar Acer heeft of krijgt binnenkort de Acer Ferrari 4000 en dat is een monster van een notebook
 
ik speel ook op mijn laptop kwee nie maar hij is goed in game en ik speel trouwens ook gta san andreas en werkt perfect
specs:

acer aspire 5738Z

: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz

2.1 GHz Performance Rated at: 3.15 GHz 2.1 GHz Performance Rated at: 3.15 GHz

Ram 3GB

Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit

video card GeForce G 105M

free disk space: 176.3 GB
 
Je reageert in een topic van 2005, welke al heel lang niet actueel meer is.;) Graag oude topics met rust laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan