gamepad speedlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
60
hallo

ik heb een vraag over mijn joystick


ik heb een speedlink gamepad het is wel een oude gamepad, hij heeft driver tot windows 7

kan het daar aan liggen dat mijn gamepad tijdens het spelen van fifa2016 van zelf overschakeld naar toetsenbord en muis.

want na dat probeer ik via instellingen terug te zetten maar daar zienik helemaal geen joystick meer staan, ik kan kiezen tussen muis + toetsenbord of alleen toetsenbord.
 
hallo

ik heb een vraag over mijn joystick


ik heb een speedlink gamepad het is wel een oude gamepad, hij heeft driver tot windows 7

kan het daar aan liggen dat mijn gamepad tijdens het spelen van fifa2016 van zelf overschakeld naar toetsenbord en muis.

want na dat probeer ik via instellingen terug te zetten maar daar zienik helemaal geen joystick meer staan, ik kan kiezen tussen muis + toetsenbord of alleen toetsenbord.

Beste Bobbski,

heb je al eens nagekeken of alle stekkers enz. er goed inzitten?
en probeer eens de drivers te updaten dit is in configuratiescherm zoeken naar apparaatbeheer --> en dan ergens in dat lijstje moet je joystick staan daar klik je rechtermuisknop op eigenschappen en dan onder stuurprogramma --> stuurprogramma bijwerken
en misschien heb je ook ergens een instelling van fifa 16 verkeerd staan, maar daar weet ik niet zoveel van af want ik heb dat spel niet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan