GamePc - 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen55222

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2013
Berichten
3
Hallo iedereen van HelpMij!

Ik ben van plan een nieuwe gamepc van ongeveer 700 euro aan te schaffen, ik wil er voornamelijk mee gamen (BF4 en LoL) maar af en toe wat webdesign vind ik ook erg leuk.
Ik ben niet ontzettend graphicsgeil maar het is mooi meegenomen als ik BF4 wel rond high kan spelen. ;)
Ik heb echt 0 verstand van het samenstellen van een pc dus ik wil graag jullie hulp, wel zal ik hem zelf in elkaar steken.


Budget - (Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?)
± 700 euro, als de kwaliteit ontzettend vooruitgaat kan ik wel tot de 800 euro gaan, maar het liefst niet.
Doel - (Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...)
Voornamelijk gamen, maar ook wat beeldbewerking en natuurlijk gewoon internetten.
Omgeving - (Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?)
het moet gewoon sterk zijn, ik hoef niet perse iets echt stils.
Assemblage - (Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?)
Ik zal hem zelf assembleren.
Besturingssysteem - (Welke wil je?)
Reeds in mijn bezit.
Opties - (Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten?)
ik zou er graag een ssd in hebben zitten waar ik windows plus een aantal spellen op kan zetten plus een hdd van 1 tb voor de rest (kan dit met mijn budget?)
randapparatuur -
ik heb al toetsenbord, muis, speakers en monitor, de monitor is 1680 x 1050, wel ben ik van plan om er later nog een tweede monitor op aan te sluiten die ik later aan ga schaffen. Ik weet niet of dit voor zichzelf spreekt, maar er moet wel een geluidskaart inzitten ;)
Overclocken -
als het niet te moeilijk is (ik heb geen idee) zou ik het erg handig vinden want ik heb gehoord dat het de prestaties van je pc toch wel redelijk verhoogt.

Als jullie nog informatie willen hebben over het systeem dat ik wil, stel maar een vraag maar ik geloof dat ik het meeste wel heb beantwoord :p

Alvast bedankt allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel Rens, dat lijkt mij inderdaad een prima systeem (het basissysteem), alleen zit daar niet los een geluidskaart bij, zit dat dan ergens in of moet ik die los bestellen?
daar zit geen ssd bij, ik zal als ik dat systeem neem er los een ssd bijnemen van 120 gb denk ik, dat past er toch wel bij in de behuizing neem ik aan?
Mag ik er verder ook vanuit gaan dat dat de beste producten zijn in die prijs klasse?
 
De geluidskaart zit al op het moederbord dus het is niet nodig om een losse te kopen.
Een SSD past inderdaad nog in de behuizing.

Je kan dan bijvoorbeeld deze of deze ssd erbij doen.

Je komt dan iets boven je budget van 700 euro uit. Maar je merkt het wel in snelheid.
 
Hartelijk dank Rens! ik ga nu ff met mijn vader overleggen en dan hoop ik dat ik het hele pakketje zo snel mogelijk mag bestellen en in elkaar zetten!

nog een vraagje over overclocken, kan dat bij dat systeem?
 
niet zonder een goede aftermarket koeler...
Scythe mugen 4 of Deepcool Neptwin zijn goed genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan