GamePC 800 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebopemmonkey

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Hallo,

ik wil graag een GamePC kopen voor max. 800 euro.
ik heb wat verstand van Ram en dat soort dingen maar ik wil de computer het liefst al in elkaar gezet hebben als het bij mij thuis komt. Ik heb zelf ook al flink gezocht maar er is best weinig te vinden voor 800 euro met:
8 GB Ram
Min. een i5
Vet Neon-licht. :d
Min. een GTX 560 (het liefst een GTX 660)
Een draadloze netwerkkaart.
Min. 500 GB harde schijf.

Geluid, maakt niet erg veel uit, zolang het niet te erg word.
Het liefst geen waterkoeling I.V.M verversen enzo.

Ik heb best veel noten op mijn zang....... :o

Hallo TS,

Ik heb even het volgende voor je samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...568296]=1&product[388711]=1&product[467159]=1
Nog wel enkele opmerkingen erop: wellicht kan er nog bezuinigd worden op een aantal onderdelen. Zie je iets, of ziet iemand anders iets, dan geven we dat op dit forum altijd even aan zodat we het kunnen aanpassen.
Ik heb even alleen de onderdelen meegenomen, de assemblage en windows kost bij elkaar rond de €150, dat kunnen we later wel even bekijken.

Laatst bewerkt:
Ik zou er geen ssd in doen past niet in budget en als het egt nodig is eentje van 64gb.
Verder kan op de kast miss wat bespaart worden.

@birent, ik zat zelf, als er bespaart kan worden, te denken aan het moederbord. De TS geeft aan dat er neon-licht in de kast moet zitten maar dat krijg ik voor deze prijs niet voor elkaar behalve als de SSD er geheel uit gaat. Maar de SSD vond ik, sinds ik nieuwe computer heb, juist de beste investering die ik in de laatste jaren gedaan heb. Mijn computer start in een minuut geheel op, van startknop tot volledig geladen bureaublad, met windows 7. Of de TS moet windows 8 op de computer zetten, zonder SSD.

K snap wt je bedoelt een sss is heel fijn maar het budget is gewoon te klein.
Anders eentje van 32gb past windows op en kost veel minder.
En lichtstaafjes zijn tog niet zo duur.

Volgens mij is zijn budget inclusief de assemblage+windows ;)
Plus, neon lichtjes is maar een paar euro.

@Paquero, dat zijn budget inclusief assemblage is staat buiten kijf maar of het ook met windows erop is staat niet met zoveel woorden vermeldt. Ik ga er hiervan uit dat de TS windows thuis op cd heeft liggen, zo niet, dan zal de TS even moeten aangeven welk besturingssysteem hij wil.
Heb even de SSD eruit gehaald en wat verlichting erin gedaan: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[467159]=1&product[7517]=1&product[509348]=4

Allereerst, bedankt voor de super snelle reactie.
ik zal even kijken naar de videokaart want ik heb de laatste tijd meer gekeken naar intel...
er mag wel een beetje bij het budget komen.
als ik er zo naar kijk is het een heel mooi systeem.

Laatst bewerkt:
ik heb gekeken naar de 7850.. de 7850 heeft mindere prestaties dan de gtx 660. dan heb ik liever geen ssd maar dan wel een betere videokaart. ik ga niks aanpassen ofzo. dus het moederboord is goed..

Ik heb ook iets gedaan:
KLIK
Er zit geen SSD in, maar het is wel stukken beter om te gamen en als je nog 30 euro of zo kan bijleggen dan kan je er een SSD bijkopen.
Ik zou zeggen dat de Crucial m4 wel goed zal zijn (zachte prijs voor goede prestaties)

EDIT: Dit voor je wifi, je steekt het niet in een PCI-slot maar je maakt het gewoon vast aan je pc via een USB-poort, ik heb het zelf en ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
EDIT2: Je link is nog altijd verkeerd, klik 'directe link' aan.

Laatst bewerkt:
Een ssd word het niet meer.. omdat er ook nog windows bij moet en dat is 80,00 euro..
laat de link maar....

EDIT: wij hebben vrij zwak draadloos internet in huis..
EDIT2: het moederbord is best duur en ondersteund 32 gb ram. dat ga ik er nooit in stampen en ik denk dat ik zoiezo niet ga upgraden.. dus misschien een goedkoper moederbord?

Laatst bewerkt:
GTX 660 is slechter/duurder dan die HD 7870
Moederbord is hm...
Ik begrijp niet dat je voor die wifi kaart gaat maarja, het is jouw geld.

yep, ik vertrouw een wifikaart toch wat meer...
over de videokaart: ik heb liever geforce dan radeon, ik weet dat veel of sommigen het kapsones vinden... maarja..

@thebopemmonkey, ik zou het moederbord vervangen door het moederbord dat subplayer je adviseert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan