gamepc.nl PC / samengestelde PC - 615 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casss

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Goede avond/middag/morgen/nacht, :)

Ik heb na lange tijd eindelijk het geld bij elkaar om een nieuwe PC te kopen. Aangezien ik ziek werd van een oude Pentium D met een 25 euro graka en 2gb ram in een oude Packard Bell kast met een te laag-voltage voeding. Ik heb zon 615 euro. Nu ben ik op een website gekomen, http://www.gamepc.nl/ en die hadden een mooie kant en klare PC, in elkaar gezet enzovoorts, namelijk http://gamepc.nl/amd-game-pc . Ik heb alleen de kast aangepast (Cooler Master CM 690 II ipv die op het plaatje) en kwam precies uit op 613 euro.

Nu is mijn vraag: Kan ik voor het zelfde geld een betere (samengestelde) PC krijgen? Of kan ik de PC van gamepc.nl kopen? Die pc is btw zonder besturingssysteem.

Trouwens, het duurt erg lang voor mij om genoeg geld bij elkaar te krijgen, dus ik zoek iets wat lang mee kan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, bij voorbaat dank,

Cas van Leijden

misschien iets beter maar dan zal je m zelf in elkaar moeten zetten
kijk eens op hardware.info -> zoek al je onderdelen en tel het bij elkaar op.
waarschijnlijk kom je duurder uit

ik vind t een mooie deal

edit:
misschien wel investeren in een cpu koeling
de standaard amd koeler is nog erger dan een stofzuiger (en ik kan t weten)
overgens is het niet een probleem als je muziek keihardt staat onder het gamen

Laatst bewerkt:
Is de AMD koeler zo erg dan? Want het investeren van 50 euro vind ik nogal veel. Ik heb geen probleem met wat geluid. Ik zal de onderdelen eens optellen.

het geluid van mijn cpu koeler (standaard AMD Phenon II X4 955 Black) is erg overheersend.
Het is het geluid van een stofzuiger in een naastgelegen kamer met open deuren

na enkele minuten
( dus zegmaar na het checken van mijn email en ik net begin met het spelen van een spel (als voorbeeld skyrim of mass effect))
ik weet niet in hoeverre amd zijn koelers heeft verbeterd maar je kan het proberen en als het geluid toch te veel is altijd nog een koeler kopen

Is de AMD koeler zo erg dan? Want het investeren van 50 euro vind ik nogal veel. Ik heb geen probleem met wat geluid. Ik zal de onderdelen eens optellen.

Hoe kom je aan 50 euro ?
Een goeie cpu koeler vindt je al voor 25 euro

op de website waar hij de pc gaat kopen kan je voor 50 euro een koeler laten monteren

Oke, dan denk ik dat ik die aan ga schaffen. :) ( de pc dan )

als je site gebonden bent dan heb je in dit geval pech want gamepc site vraagt best veel geld voor zelfs een minimum aanpassing aan de systeem.
is dat 50 euro montage + cooler of komt er nog de geld van de koeler bij ?

Ze geven alleen aan dat de 50 euro extra kostende koeler fluister stil is.
Als je zelf handig bent met computers is het beter zelf de koeler in te bouwen, dan ben je voor de helft klaar.

Nou ik heb hem al geinstalleerd hoor. :) Hij werkt als een tierelier, en van de koeling heb ik totaal geen last. Alleen ik zie geen lampje in de fan wat op het plaatje wel zo is. Weet iemand waardoor dat komt, of is dat lampje er eigenlijk helemaal niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan