Gamepc van 1600

Status
Niet open voor verdere reacties.
onderbouw dat eens waarom vind je dit?

vinden is iets anders dan weten.
het een is een mening en een ander feit.

en in dit geval is de HD7850 beter en dat alleen al omdat de HD7850 2GB Vram heeft
en dan zul je niet zo snel haperingen tegen komen als men op 1080P wilt gaan spelen, Daarvoor is 1GB Vram te weinig
verder is de gpu chip ook gewoon een stukje krachtiger.

Laatst bewerkt:

en in dit geval is de HD7850 beter en dat alleen al omdat de HD7850 2GB Vram heeft
en dan zul je niet zo snel haperingen tegen komen als men op 1080P wilt gaan spelen, Daarvoor is 1GB Vram te weinig

Ik zie het verschil niet, Als ik op deze videokaart al battlefield 3 op high gan spelen, Waarom moet ik dan een duurdere videokaart kopen dat onodig is?

@marcel de HD7850 kost even veel als een GTX560 TI waarom iets kopen dat zwakker is voor de zelfde prijs?
HD7850 en de GTX560 TI
verder zul je Battlefield 3 niet zonder lag op 1080P op high of hoger kunnen spelen met 1GB vram... wellicht zit je naar video's te kijken die het op een lagere resolutie hebben staan.

EDIT:
hier nog een mooie benchmark die laat zien dat de HD7850 het beter doet, zeker als men ook nog dingen zoals Anti Aliasing aan heeft staan en HBAO
klikerdeklik
kan in sommige gevallen bijna 10 fps schelen das het verschil tussen lag en geen lag

Laatst bewerkt:
Ik speel bf3 met mijn 7850 en dat gaat lekker, op ultra kan makkelijk zonder overklokken, de dubbele fans bieden erg veel overklok mogelijkheden.

Goeie keus ;)

oja sorry, ik was vergeten dat het een 2 gb is..
trouwens snel even een andere vraag,

hoe zou battlefield 3 gaan met de XFX HD6870 op high of ultra,
in combinatie met de intelcore i5 3570k processor,
of moet ik echt voor een 2gb videokaart gaan?

daarvoor heb je echt 2GB videokaart nodig verder is de HD6870 gpu chip niet sterk genoeg voor bf3 op ultra
denk dat je eerder op medium/high zit gebonden tenzij je op een lagere resolutie speelt?

daarvoor heb je echt 2GB videokaart nodig verder is de HD6870 gpu chip niet sterk genoeg voor bf3 op ultra
denk dat je eerder op medium/high zit gebonden tenzij je op een lagere resolutie speelt?
de resolutie is 1920-1080
dus welke videokaart raad je dan aan?
en ik heb een pc samengesteld van 800 euro,
kan ik dan nog besparen op de processor en een beter videokaart kopen?
Processor: Intel core i5 3570k
en budget voor de videokaart zonder besparen op de processor 150,-

dit kan nu hier wel toch als deze vraag toch is opgelost?

LOL ik zat ff wat te kijken maar die eerste paar samenstellingen met die asus formula V + intel CPU sloegen nergens op want dat moederbord was voor AMD processors bedoeld, ik heb hier een site waar alles kapot goedkoop is en ook goed uit komt bij tweakers www.4allshop.nl een vriend van me heb dat daar ook gekocht en als ik jou was zou ik eerst al die zooi die je erbij wil kopen en kijk dan eens wat je overhoud voor de computer zelf

KABELS ALTIJD ALS LAATSTE ERBIJ KOPEN ANDERS KOOP JE ZE SOMS VOOR NIETS!!! scheelt ff 30 eur of meer als je geen nutteloze kabels hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan