Gamereviews

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clank

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Ik moet voor informatica een website maken kunnen jullie ff surfen om te kijken of er fouten staan? vaak zie je dat zelf niet oja: hij is nog niet helemaal af: zie navigatie

http://www.gamereviews.bc-inf.nl

Oja als jullie fouten ontdekken PM me ff

TNX!

Ermmm "Klik op het plaatje"? Moet je daar wel een link van maken en niet van "Enter Site"

Ook had het werken met frames je aardig wat werk gescheeld, nu moest je op elke pagina het menu terug laten komen terwijl met een frame je 1x het menu had hoeven maken en telkens het midden had kunnen laten verschijnen.

Daarbij komt ook dat ik het irritant vond om telkens weer naar beneden te moeten scrollen wanneer ik een nieuwe pagina aanklikte. Dit hoeft waarschijnlijk niet bij een frame.

Opstelling: MacBook 1280x800 @ Safari

klik op het plaatje^^XD
En laat chattaal achterwege, of je moet een andere bedoeling hebben met deze tekens.
Het staat ontzettend slordig, en is voor de normale Nederlander niet te lezen. ;)

Dat plaatje wordt nog Een deur die open gaat maar mijn grafische hulp heeft problemen met haar com maar het is idd een goed idee dat weg te halen. En frames vind ik niet fijn om mee te werken. Ik werk dan liver met een standaard template waarin je je pag voegt. Wat bedoel je trouwens met het scrollen?

Als ik halverwege de pagina een link aan klik dan springt hij dus op die nieuwe pagina naar het begin. Dus moet ik eerst weer naar beneden scrollen om op hetzelfde stukje te komen.

maar het is toch de bedoeling dat je vanaf boven alles leest?

Aangezien de banner al mijn halve venster in beslag neemt wordt ik haast genoodzaakt om meteen te scrollen...

Op een desktop merk je dit niet aangezien je met een andere resolutie werkt, op een wide-screenlaptop is dat dus anders.

als je kijkt klopt het nu wel
ik heb de chattaal aan het begin weggehaald!
beter zo?
oja
de spellen doen het ook al
van miniclip (mag ik trouwens miniclip zeggen?

Beetje jammer dat ik nóg een handeling moet verrichten om uiteindelijk op de site terecht te komen...waarom niet direct de homepage???

Overigens werk met DIVs dan kun je je de elementen zeer precies plaatsen...en het biedt ook nog eens eindeloze mogelijkheden in combinatie met stylesheets...

Dan laat je frames en tables voor wat het zijn...

Ik ben nog niet zo ver dat ik met div's werk dat komt later in het jaar!:thumb:

Die extra handeling wordt een deur die opengaat.
en ik vind het er wel leuk uitzien:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan