Gamers Laptop Gezocht voor ca. € 400,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Welke Laptop is het best??

Na dagen vol zoeken naar een Laptop als opvolger voor mijn Acer Aspire 5715z ben ik uitgekomen op 4 potentiële kandidaten via Marktplaats, dat zijn de volgende laptops:

- HP G7-1270SD - Link
- HP DV7 1090EB - Link
- Acer Aspire 7540G - Link
- Acer Aspire 8930G-644G32MN - Link

Nu is mijn vraag aan jullie, welke van de 4 kan ik het beste kopen?

Ik gebruik de laptop dagelijkse zeer intensief voor internetten, films kijken en gamen met nadruk op het gamen.

Alvast heel erg bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt:
Ik heb even bij een bekend notebookshop gekeken en er maar een laptop kunnen vinden met een zo groot scherm voor onder de €400.- De meeste gamerslaptop zitten ver boven je prijsindicatie. Ik wens je veel succes!

Voor € 400,- hoef ik niet te zoeken. Gaat niet.

17" is groter dus meer pixels. Meer pixels betekent zwaardere videokaart nodig. Oplossingen zijn kleiner scherm met minder pixels of zwaardere videokaart. Wil je allebei dan zul je je budget met minimaal een factor 2 moeten bijstellen.

Draai hier zelf een XPS met een full HD scherm. Het verschil is duidelijk merkbaar in de grafische prestaties. Standaard is 1600x900 = 1.440.000 en nu 1920*1080= 2.073.600. Op papier lijkt het niet veel, maar zijn dus mooi wel 50% meer berekeningen die uitgevoerd moeten worden. En eerlijk is eerlijk. Het verschil in performance is te merken ondanks de geweldige videokaart met 3GB geheugen.

Kan iemand mij dan helpen met een zo goed mogelijk machine met die prijsindicatie?

Alvast bedankt allemaal

Je kan bij de Duitse "bucht", een bekende veilingsite, kijken. Krijg je wel een Duits toetsenbord en Duitse Windows mee...

Als je BF3 wil kunnen gaan spelen mag je de prijs al mooi verdubbelen.

Gezien de vraagstelling en reacties maar even verplaatst naar een geschiktere sectie !

maikel het budget wat je nu opgeeft voldoet niet je zult door moeten sparen
een echte game laptop kost meer in de richting van 1500 euro
een goede laptop die ook games redenlijk kan afspelen kost rond de 800 euro

ook voor een desktop pc zit je nu onder buget ik ben bang dat je tog bij een Xbox360 of PS3 moet blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan