Games for Windows Marketplace, GTA IV problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glowmen

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2012
Berichten
9
Goede avond,

Een vriend van mij heeft problemen met het opstarten van GTA IV.
De foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: XNetStartup failed - Please re-boot your system and/or re-install the game. 10093.
Het spel was net via steam gedownload. Na wat googlen werd gevonden dat de code 10093 iets te maken had met de games for windows live marketplace te maken had. Deze werd verwijderd, maar kan niet opnieuw worden geinstalleerd. Om het oorspronkelijke probleem op te lossen, neem ik aan dat GfWL wel nodig is.
De foutmelding die bij de installatie opduikt is:
The feature you are tring to use is on a CD-ROM or other removable disk that is not available. Insert the 'Microsoft Games for Windows-LIVE' disk and click OK.

Als iemand een oplossing heeft voor een van beide problemen dan hoor ik het graag.
Tim

specs van de pc zijn:
AMD Athlon II X2 Processor M300 (2.0 Ghz. 1 MB L2 Cache)
ATI Mobility Radeon HD 4570 Up to 2304 MB Hypermemory
4 GB Memory
 
Daarom heb ik dus een Playstation. Als ik wil gamen, wil ik niet systeembeheren.
 
Bedankt voor de hulp, maar dat hebben we al eerder geprobeerd zonder gewenst resultaat. Ik ben trouwens de vriend waar Tim het over heeft. Op het moment van het posten op dit forum had ik nog geen account.
 
Laatst bewerkt:
Dit bericht is totaal ongepast

Voor de laatste versie van Games for Windows Live moet je hier kijken: http://www.xbox.com/nl-NL/live/pc/downloadclient

Dat is al geprobeerd wat leidde tot een nieuwe error. Zoals ik in mijn eerste post vermelde gaf de setup aan dat hij een cd nodig had. Als er bij die melding gewoon op oke wordt geklikt verschijnt er overigens een nieuwe melding:
The path " cannot be found. Verify that you have access to the location and try again, or try to find the installation package GFWLClient.msi' in a folder from which you can install the product Microsoft Games for Windows- LIVE.

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan