games in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Mn zoon kan op zijn pc geen games spelen met zn contactpersonen. Er wordt aangegeven dat Active X geinstalleerd moet worden, maar een evt link ontbreekt. Hoe los ik dit op? Op mijn pc werkt het wel.

Hoe dit op te lossen is? Door Active X te installeren:rolleyes:

Deze is wel te vinden dmv Google.

Laatst bewerkt:
ik heb dus wel active x geinstalleerd maar sinds lange tijd ( niet altijd hoor ) zegt i dat i een niet beveiligde pagina in ga en of i door moet gaan !

ik doe het wel en is ook zonder gevolgen maar vind het toch storend hoe komt dit en belangerijker hoe kom ik er vanaf ??

gr pslijper

Active X downloaden en installeren, ok, waar en hoe?

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 13
Wegens een tip uit deze topic:

iefix, is dat niet dat hondje uit Astrix en Obelix...? Hoe dan ook, het werkt niet. En deze tip van Msn deed ook niets.

Nog een keer de uitleg;
2 pc's, boven en beneden. Boven doen de games in msn het, beneden doen ze het niet wegens missing activex.

Volgens de link van msn moet ik naar ie opties>tijdelijke internet bestanden>instellingen>objecten weergeven.

Wanneer ik dat bij de pc doe waar de games niet werken zie ik een korter lijstje bestanden dan in mijn pc waar de games het wel doen (bijlage).

Kan ik het lijstje uit mijn pc niet straffeloos kopieeren naar de pc waar het lijstje korter is?

Bijlagen

• activex.jpg
    activex.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 12
Opgelost,

MSN 7.5 installer opgestart, gekozen voor [herstellen] en het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan