Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga maar in de boeken duiken jongen...
kan je programmeren ??
ziet er leuk uit maar ik zag dat er een pro versie was die over de 1000 euro kost. weet iemand toevallig wat je er dan meer mee kan en kan je met de gratis versie ook goede games maken?Ik zelf vind het altijd leuk om met Unity 3d te werken. Met dat programma worden ook serieuze games gemaakt (titels kan ik helaas niet noemen). Als je een beetje Javascript kunt en overweg kunt met Blender, dan denk dat je een heel eind kunt komen. Veel werk zal het voor een fps wel worden, met name in Blender, aangezien een FPS meestal veel modellen bevat om er fatsoenlijk uit te zien (leuke maps om te spelen bijvoorbeeld).
Verder is er heel veel te vinden over dat programma (kijk maar eens naar deze site...), en je kunt er echt fantastische games mee maken voor Mac, Pc, internet (en met uitbreiding die prijzig zijn zelfs voor de Iphone, Android (komt nog), PS3, Xbox en Wii).
Het is trouwens een gratis programma (ik geloofde het eerst ook niet)
Veel succes!
mr32![]()
ziet er leuk uit maar ik zag dat er een pro versie was die over de 1000 euro kost. weet iemand toevallig wat je er dan meer mee kan en kan je met de gratis versie ook goede games maken?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.