Games meerdere malen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

knool

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Berichten
92
Hallo,

Ik wil een spel meerdere malen openen. Maar dat lukt me niet als ik al eentje heb opgestart. Weet iemand een oplossing?

Sander
 
moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed begrijp waarom je dit zou willen, maar dat geeft niet. wel moet je bedenken dat de games dan haast tot geheel onspeelbaar worden daar je een super pc nodig hebt om een beetje redelijke game meerdere malen naast elkaar te draaien.

maar om je vraag te beantwoorden, denk niet dat dit mogelijk is met de huidige games zoals Crysis, Fear2, Cod5, om maar wat te noemen. t zal wel lukken met kleine indie games neem ik aan.

puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar zou je misschien willen zeggen waarom je dit wilt?

succes

leon
 
volgens mij hangt dit af van het spel of dit mogelijk is ja of nee.

natuurlijk voor zware spellen zoals hierboven genoemt lijkt dit me niet mogelijk/handig ook zie ik geen reden wrm je crysis of cod5 meerdere keren zou willen openen.

wel weet ik dat bijv World of Warcraft meerdere keren geopend kan worden. sommige mensen gebruiken dan programmatjes om 2 of meerdere characters tegelijk te besturen. dit heet multiboxen.

dit is volgens mij BAN-able op officiele servers maar voor privates een leuke ervaring.
 
Behalve dat het niet handig is, hebben spellen (de meeste, meen ik) een 'beveiliging' erin gebouwd, die eerst kijkt of het spel al open is. Zo ja, stopt het gelijk, zodat je niet 2x hetzelfde spel open kan hebben.

Mischien zijn er programma's die dit echter kunnen omzeilen, zodat je een spel wel 2x kan openen. Anders kan je altijd nog een vmachine installen xD
 
Het gaat hier om San Andreas Multiplayer, (waar in de client zelf, gta sa de zogenaamde "beveiliging" in zit waardoor je maar een client kan draaien), Ik wil dit zodat ik in een "roleplay" server waar ik vaak in speel 2 characters tegelijkertijd kan besturen, zodat als je bijv. in de gevangenis zit met de andere zo kan doorgaan zonder de client waar de character gevangen is te leaven.

Wat ik al heb geprobeerd is:
Virtual PC

@edit,
Ik kan GTA SA-MP + CoD2 tegelijker tijd draaien met een redelijke 40fps samen.
Dus dan werkt 2× SA-MP ook.
 
Laatst bewerkt:
dat hoeft dus niet per se...

cod2 en gta zijn 2 verschillende spellen.

dat kan idd ook wel.

maar als je hetzelfde spel nog een keer probeerd te starten gaat dat niet lukken (althans bij de meeste spellen niet)

ik denk dat je beter VMware kan gebruiken :p
 
Hoe werkt dat VMware dan? Ik snap niks van die site wat ik nou moet downloaden.
 
voor vmware moet je volgens mij betalen, ik weet zo niet of er een trial o.i.d. te downloaden is. natuurlijk zijn er andere bronnen om deze software te krijgen maar daarbij kan ik je op forum niet helpen.

met vmware kun je een virtueele pc op je pc draaien. het ziet er uit als een remote desktop. een soort 2e bureaublad zeg maar. in deze virtuele pc kun je dan je spel installeren en starten.
 
voor vmware moet je volgens mij betalen, ik weet zo niet of er een trial o.i.d. te downloaden is. natuurlijk zijn er andere bronnen om deze software te krijgen maar daarbij kan ik je op forum niet helpen.

met vmware kun je een virtueele pc op je pc draaien. het ziet er uit als een remote desktop. een soort 2e bureaublad zeg maar. in deze virtuele pc kun je dan je spel installeren en starten.

Oke bedankt voor de informatie, als ik hem binnen heb zal ik doorgeven als het werkt ja of nee.

Mvg
Sander
 
Een virtuele machine gaat niet werken, die trekt veel te veel systeem resources, want dat kun je je 3D kaart niet meer gebruiken en het gaat je niet lukken om GTA te draaien op software rendering.

Wat gebeurd er als je GTA in windowed mode draait? Kun je dan ook maar 1 instantie openen?
 
Ik heb nu allerlei soorten software van Virtual Machines gebruikt (bovenstaande) waaronder ook


VMware
Virtual PC (MokaFive)

En nee als ik GTA SA in de windowed mode draait blijft nog steeds hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan