Games op samsung omnia 2 zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo,

Ik heb sinds kort de samsung omnia 2 en wil hier graag wat spellen en appz opzetten, nu heb ik wat gratis spellen en appz gevonden op internet die ik graag op mijn telefoon wil zetten.

Alleen nu is mijn vraag hoe breng ik dit over naar mijn telefoon?

Ik heb zojuist de nieuwste samsung new pc studio geinstaleerd maar als ik die opstart dan vind hij mijn telefoon niet, terwijl ik wel een melding op mijn pc krijg dat deze mijn telefoon gevonden heeft en gebruikt kan worden.

Kan iemand mijn veder helpen.

Hoi opzich is het niet zo moeilijk hoor,

je hebt een .cab file gedownload als het goed is. of hij staat nog ingepakt in winrar of zip maar een .cab bestand kan ook een winrar tekeningetje hebben.

Goed je hang je telefoon aan de computer.. je hoort dat die herkent word.

Je gaat dan naar deze computer en als het goed is zie je daar een telefoon staan.

Ik weet niet of je extern geheugen erin hebt zitten maar je kunt anders het telefoontje aanklikken en daar ergens je spel neer zetten of naar het externe geheugen.

Nu ga je in de telefoon via verkenner of bestands beheer naar die map toe waar je je .cab file hebt staan en vanuit daar instaleer je hem en kun je aan geven op welk geheugen het spel moet komen testaan.

Als dat klaar is zou die moeten werken

suc6:thumb:

groetjes mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan