Games schieten opeens naar de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormbreaker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
1.481
Beste mensen,

Sinds vandaag schieten de games opeens naar de taakbalk als ik ze speel: het spel is in maximaal scherm geopend maar opeens schiet hij terug naar het bureaublad. Het spel sluit niet af maar schiet gewoon in de taakbalk. Soms gaan spellen gewoon door dus het lijkt niet aan de videokaart te liggen.
Acties die ik al heb gedaan:
- drivers opnieuw installeren
- proberen systeemherstel uit te voeren (lukte niet omdat de AVG het tegenhield).

Het lijkt aan mijn nieuwe toetsenbord en muis te liggen, als ik hier wat typ moet ik de cursor er af en toe ook opnieuw in zetten...
Groet,
Stormbreaker.
 
Probleem lijkt opgelost nadat ik de meegeleverde driver voor de muis heb geïnstalleerd. Ook heb ik MSN messenger in zijn geheel afgesloten. Aan één van de twee ligt het denk ik. Nog even polsen dus maar na een kleine 10 minuten spelen nog geen enkele geforceerde afsluiting meer. Ook springt de cursor niet meer uit de berichtenbalk op het Helpmij forum.
 
Helaas is het probleem vandaag wederom terug gekomen en rond dezelfde tijd als gisteren. Het lijkt er dus op dat het met achtergrondprocessen te maken heeft. De cursor gaat nu ook steeds uit dit berichtenvak dus hetzelfde programma als gisteren is weer bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan