Games/Software met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

dit had ik (die fout bij divices is mijn geluidskaart, maar daar was een Update voor)

Okay, bedankt voor de info. De mogelijkheden worden nu minder.

Ik ben nog een keer de Reference Platforms van Eclipse langsgelopen, maar dat levert geen verklaring op voor de errors. Java J2SE kan prima in 5, up 9, maar in feite bepaal jij welke je nodig hebt, afhankelijk van de toepassingen waarin je wilt werken.

Microsoft.NET Framework: die versies kunnen/moeten naast elkaar op je systeem staan, ze kunnen elk op hun eigen niveau aangesproken worden. Ik heb 1.1, Hotfix 1.1, 2.0 en 3.0.

Maar nu weten we nog niets. Heb je de installer nog van Eclipse? (Heb je eigenlijk ook de SDK van Eclipse?)
Het is geen fraaie oplossing en ik weet ook niet of je er gegevens mee zou verliezen, maar eerst verwijderen en weer installeren lijkt de enig optie.
Maar jij beslist.

Eclipse zit in een ZIP bestand er is geen installatie.

ik heb ergens gelezen dat framework 3.0 al bij Vista zit dus daar hoef ik denk ik niks te veranderen, ik denk dat Eclipse nog niet met Vista FINAL kan omgaan :(

Ik heb ook problemen met instaleren van Sony vegas 6.0d het vraagt om Framework 1.1 terwijl ik Framework 3 heb!
Ik dacht meer aan deze opmerking. Ik bedoel dus, dat je 1.1, 2.0 en 3.0 eigenlijk alledrie op je systeem moet hebben, ze worden door verschillende toepassingen op hun niveau aangesproken. Bijvoorbeeld 1.1 door Sony Vegas, 3.0 lost dat niet op.

dat Sony vegas gedoe is al opgelost, het bleek dat Vegas 6.0d geen vista ondersteunde -.- ik heb nu Vegas 7.0b en het werkt perfect ^^

Juist. Jammer dat je Eclipse (nog) niet aan de praat krijgt.

NB: heb je Vista Ultimate via MSDN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan