games spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric1985

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc alleen er zit een onboard viedeokaart in van 256 mb.

wilde laatst call of duty 2 spelen maar dat spel schokt aan alle kanten als ik beweeg.

waarschijnlijk is die onboard videokaart gewoon zwaar bagger maar weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen om dit te verhelpen?

weet iemand ook hoe ik de fps rate in beeld kan zien tijdens het spelen??

Je kan de beeld kwaliteit van het spel lager zetten..of de videokaart prestaties lager zetten.
En als dat niet goed werkt dan moet je gewoon een nieuwe videokaart kopen, denk ik..

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc alleen er zit een onboard viedeokaart in van 256 mb.

wilde laatst call of duty 2 spelen maar dat spel schokt aan alle kanten als ik beweeg.

waarschijnlijk is die onboard videokaart gewoon zwaar bagger maar weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen om dit te verhelpen?

weet iemand ook hoe ik de fps rate in beeld kan zien tijdens het spelen??

die onboard videokaart snoept geheugen van je intern geheugen
als je wilt gamen is het raadzaam om inderdaad een videokaart te kopen

het enige wat je kunt proberen is om alle gamespec's op low te zetten
en/of je intern geheugen te vergroten maar of je dat echt zal merken......??

die onboard videokaart snoept geheugen van je intern geheugen
als je wilt gamen is het raadzaam om inderdaad een videokaart te kopen

het enige wat je kunt proberen is om alle gamespec's op low te zetten
en/of je intern geheugen te vergroten maar of je dat echt zal merken......??

intern geheugen is 1024 mb ddr2 dus denk niet dat het daar aan ligt of wel?

heb ook een breedbeeldscherm erbij misschien als ik bij de settings in het spel zet op geen breedbeeld gebruiken gaat de fps rate dan omhoog waardoor die minder schokt tijdens het spelen?

weet je toevallig hoe ik de fps rate tijdens het spelen kan zien?

intern geheugen is 1024 mb ddr2 dus denk niet dat het daar aan ligt of wel?

heb ook een breedbeeldscherm erbij misschien als ik bij de settings in het spel zet op geen breedbeeld gebruiken gaat de fps rate dan omhoog waardoor die minder schokt tijdens het spelen?

weet je toevallig hoe ik de fps rate tijdens het spelen kan zien?

je bent u met 2 topic's bezig hierover!! edit -- geen probleem deze keer, maar probeer de discussie over een hardware upgrade centraal in deze thread te houden -- KwarK

zoals ik al zei je onboard videokaart snoept van je geheugen en dat werkt dan ook langzamer.

wil je echt gamen heb je videokaart nodig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan