games welke viruscan??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleyson

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
hallo ik heb een viruscann nodig waar ik spellen mee online kan spelen ik heb F-secure en Mc Afee al geprobeert en Mc Afee heb ik nu maar die blokeert ook maar weet ook niet hoe ik die moet laten toestaan:( en als ik alles uitschakel doet die het ook niet:confused:
weet iemand een goede virusscan waar ik online spellen mee kan spelen maar moet wel een goede zijn want ik download

alvast bedankt wesley

Ik ben persoonlijk heel erg tevreden over NOD32/Eset Smart Security:)
niet systeembelastend en een goede scan:)

Misschien ligt het probleem helemaal niet bij de geinstalleerde beveiligingssoftware, maar bij je router. Misschien moet je daar een poort opengooien.

Verder, een virusscanner blokkeert een (online) game niet, behalve als je gebruik maakt van een crack. Bedoel je de firewall?

en hoe kom ik daar achter waar het aan ligt en ik gebruik geen gecrackte game maar games zoals warrock en amiricas army en hoe gooi in firewall of poort open?:confused:
want zo technies ben ik niet internet en beveiligen en er zit wel een router tussen antans zon ding om meer internet verbinden in te stoppen

wesley

Voor voldoende beveiliging heb je een firewall en een virusscanner nodig. Van beide programma's bestaan gratis programma's. Probeer bijvoorbeeld ZoneAlarm of Comodo als firewall, en AVG Free 8.0 als virusscanner. Links naar de websites kun je zelf vinden. :)

Al de BitDefender 2008 producten hebben een speciale game modus waardoor je tijdens online games spelen geen firewall meldingen ziet. Ook tijdens het offline spelen zal je geen pop-up's zien en zal het geheugen en processor gebruik van de antivirus verlaagd worden. Voor de downloadlinks zie mijn antwoord in dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan