games

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Door mijn epilepsie is het niet mogelijk om 3d spellen te spelen. Daarom moet ik mij beperken tot de relatief oudere spellen zoals duke nukem en uiteraard de arcade spelletjes. Graag zou ik eens wat andere games willen spelen. Heeft iemand nog een leuke tip voor behendigheid en of schietspelletjes?

en daarnaast zijn er hele massa's goede redelijk recente niet 3D (en niet gratis) games zoals bijv. De Settlers en de Westwood games zoals Red Alert. Ook Anno 1602 is een heel erg leuke game.

Geplaatst door KwarK
Check ook http://www.the-underdogs.org/ voor ontzettend veel van die oude spellen :)
DUIZEND MAAL DANK
worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif

EINDELIJK dat spelletje gevonden dat ik speelde toen ik nog heel jong was, na een crash kwijt ben geraakt en nooit meer heb gevonden... :D

Nogmaals bedankt :thumb:

The hospital
Sim city (niet 4)
Railroad tycoon
Red alert
Mario
Rayman
Chrono triger (emu)
Sword of mana (emu)
Constructor

Zomaar wat games die me te binnen schieten mss dat je der wat mee kunt :D

DUIZEND MAAL DANK EINDELIJK dat spelletje gevonden dat ik speelde toen ik nog heel jong was, na een crash kwijt ben geraakt en nooit meer heb gevonden... Nogmaals bedankt

Ik heb er constructor vanaf top spel :D Niemand maakt zich ook maar zorgen over oude games :D

btw : kwarkers betekend het dan dat ook oude consule games (nes, mega drive, alles dat 8/16 bit is) mogen worden gepost? (ik heb het dus NIET over GBA games)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door anansie
Bedankt voor de tips. Hier kan ik wel wat mee.
TOF!

Ik heb nog een hele lijst met snes/nes/enz/enz games je zegt et maar als je ze wilt hebben der zitten echt supper toppers bij en bijna allemaal 2d :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan