Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartbh

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Ik wil graag op mijn computer games spelen.
Welk beeldscherm kan ik dan het beste nemen?
Zo'n dun (TFT/LCD scherm) of een gewone CRT buis?
Ik heb ruimte genoeg op het bureau dus dat is geen probleem.
Let op: ik wil dus snelle spellen enzo spelen

Voor echt heel snel wisselende beelden zijn de traditionele schermen nog steeds sneller. Bovendien zijn ze goedkoper en op een hogere resolutie in te stellen. Dus als je voldoende ruimte hebt zou ik een traditionele nemen.

Met een MX440SE kan je in de nieuwere games zoiezo niet hoog spelen.

Vind je 1024x768 meer dan genoeg, dan kan je een 15'' TFT-tje kopen met een response-tijd van 25 of lager.

Geplaatst door Muurhond
Met een MX440SE kan je in de nieuwere games zoiezo niet hoog spelen.

Vind je 1024x768 meer dan genoeg, dan kan je een 15'' TFT-tje kopen met een response-tijd van 25 of lager.
Je weet natuurlijk niet of het voor die pc is. Een PII heeft ook moeite met de nieuwste spellen.

Er komt een nieuwe computer
ongv 3 GHZ en een videokaart van 128 of 256MB

Dus ik kan dan het beste een CRT-tje nemen??

Ik heb net een nieuw systeem (zie onder systeem). Met een CRT scherm. Mijn voorkeur lijkt duidelijk.

Geplaatst door bartbh
Er komt een nieuwe computer
ongv 3 GHZ en een videokaart van 128 of 256MB

Dus ik kan dan het beste een CRT-tje nemen??

Mjah, et is je persoonlijke smaak. Ik heb een 17" CRT die tot 1600x1200 kan, maar ik vind de reso 1024x786 het mooist voor op een 17". Anders wordt et allemaal veels te klein.

Ik speel games ook zelf altijd op 1024x768, oud spel of niet. Mijn systeem kan stukken hoger aan, maar zoals ik al zei, 1024x768 op een 17" vind ik het mooist. Zat ik met een 19'' opgescheept, dan zou 1024x768 juist weer veels te groot overkomen. Dan zou ik em bijvoorbeeld een paar stappen hoger zetten, net zoals in de games zelf.

Want 800x600 (in windows en de games) op een 17" ziet er ook niet uit naar mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan