Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinbeback

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
61
hallo ik heb laats een nieuwe pc gekocht alles draait perfect maar als ik sommige games wil gaan spelen lopen ze bijvoorbeeld achter bijv met halo 1 ik denk niet dat het aan mijn pc kan liggen want ik heb 256 mb video kaart 2 gig ram dual core amd 4800+ ik heb wel een zwakke voeding van 300 watt maar het is een heel goed merk maar integen halo doet call of duty 4 het wel goed zonder enige ergenis weet iemand wat het probleem zou kukken zijn



erwinbeback:(
 
Het is wel een hele lange zin geworden hoor!!! Meerdere korte zinnen leest een stuk beter. :confused:

Maar je probleem is dat sommige spellen "achter lopen"?

"maar als ik sommige games wil gaan spelen lopen ze bijvoorbeeld achter"

Kan je proberen te vertellen wat je met "achter lopen" bedoelt?
 
als ik op W klik (vooruit lopen) dan gebeurt dat pas na 5 seconden bijv

sorry voor die lange zin :eek:


erwinbeback
 
Wat dingen waar ik zelf het eerst aan denk:

Voeding van 300 watt is inderdaad niet overdreven.

Is je videokaart toereikend voor de games die je speelt? (alleen 256 Mb zegt niet zo veel)

Heb je de laatste (en juiste) drivers voor je videokaart?
 
ik heb een ATI HD radeon 2400+ en ik heb laats de driver nog gedownload van de officielle hompage dus dat zou goed moeten zijn
 
Probeer eens de instellingen van het spel wat terug te zetten (bijv. lagere resolutie) en kijk dan of het spel beter te spelen is.
Lijkt me eerlijk gezegd niet de oplossing aangezien COD4 wel goed draait.....
 
ik heb dat al ge rpobeerd maar dat werkt niet maar bij cod4 werkte dat wel alleen toen zette ik hem hoger:(
 
Sorry, maar ik vind het echt heel moeilijk je te volgen.

Werkte het bij COD4 wel? (het lager zetten van de settings) Had je met COD4 dan de zelfde problemen mee?

En waarom zette je "hem toen alleen hoger". Of wat bedoel je daar dan mee? Zette je de settings bij COD4 hoger? En waarom was je daar niet blij mee dan? Je schrijft toch juist dat je met COD4 de beschreven problemen niet had?
 
nee ik had hem op zijn hoogste resolutie gezet maar ik heb hem nu ook eens op een lage resolutie gezet en toen had ik het zelfde prob
 
Samengevat:

Dus je hebt de problemen van "vertraging in de besturing" bij al je spellen als ze in lage settings staan.
En wanneer je COD4 in hoge settings zet, heb je geen problemen. :confused:

Dat Halo 1 (is dat een recent spel?) (zelf nooit gespeeld) herkent die wel je videokaart? Of draait het spel op je on-board video-chip?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan