GameSpy Arcade 2.0.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
1.339
Hoi,

GameSpy Arcade 2.0.5. werkt niet naar behoren.
Ik wil bijvoorbeeld een room joinen, dan wacht ik en krijg ik een melding : connection to the server has lost. Is hier een verklaring voor, ik heb 54mb/s draadloos internet.:confused:
 
ff je poorten open zetten, als je met een router werkt, dan moet je ff merk naam van je router weten + type van je router en die dan op de volgende site aanklikken (merk en type van router staat vaak op de router zelf)

zoek hier je router op: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

en zoek daarna bij de G van gamespy arcade en volg de instructies:

dit moet je ff weten: om in je router menu te komen, moet je dit doen:

Ga naar start -> uitvoeren
typ daarin cmd en druk op enter
dan krijg je een zwart schermpje, typ daarin ipconfig en druk op enter
vul nu het adres dat bij "Standaardgateway" staat in in je browser, en vul het wachtwoord en gebruikersnaam in, die zijn meestal admin, druk dan op enter
dan moet je normaal een pagina van je router krijgen, en nu kan je de instructies op portforward volgen
 
Laatst bewerkt:
ff je poorten open zetten, als je met een router werkt, dan moet je ff merk naam van je router weten + type van je router en die dan op de volgende site aanklikken (merk en type van router staat vaak op de router zelf)

zoek hier je router op: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

en zoek daarna bij de G van gamespy arcade en volg de instructies:

dit moet je ff weten: om in je router menu te komen, moet je dit doen:

Ga naar start -> uitvoeren
typ daarin cmd en druk op enter
dan krijg je een zwart schermpje, typ daarin ipconfig en druk op enter
vul nu het adres dat bij "Standaardgateway" staat in in je browser, en vul het wachtwoord en gebruikersnaam in, die zijn meestal admin, druk dan op enter
dan moet je normaal een pagina van je router krijgen, en nu kan je de instructies op portforward volgen

Alles gedaan. Toen ik op save settings klikte waren wel weer alle getallen weg. Hoort dat zo?
 
ik heb geen idee, probeer eerst ff of die doet
kan je ff melden of die het doet:D

mvg
 
hey, ik heb ook zoiets maar dan krijg in een error in-game (Rome-Total War werkt "samen" met GameSpy) En ik denk dat de error hier aan ligt. Maar wat vul ik in bij static ip address??
 
static ip: ga naar start / uitvoeren / cmd / ipconfig

en wat bij Ip adress staat moet je daar invullen

Meld ff als je alles gedaan hebt, dan moet je namelijk nog 1 ding doen

mvg
 
maar voor dat ingame **** van rome tatal war, moet ik dan niet GameSpy nemen, ipv GameSpy arcade??
 
Wat is de laatste stap?

Tuurlijk is het tot nu toe gelukt!:shocked:
 
ok je kan altijd nog je poorten open zetten in je firewall als die het niet doet!

Ik neem aan dat je Xp hebt doe dan het volgende:

XP: Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

bij naam: naam van het spel

poortnummer: nummer van de poort ( kan je dus vinden om portforward.com)

en dan TCP en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke

en zeg ff of alles gelukt is en dat alles het doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan