Gamespy Arcade connect niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Hallo,

Ik werk met 2 pc's die één meter van elkaar staan en via een netwerkkabel verbonden zijn. De ene draait op XP Pro en andere op XP Home.

Mijn probleem geldt voor beide PC's .
Heb altijd goed online kunnen spelen met gamespy arcade, tot ie niet meer ging connecten naar de PlaySpy server .

Dus ik heb spyware en gamespy arcade verwijdert en arcade proberen te downloaden.
.downloaden ging niet

Een vriend had voor mij de setup van arcade gemaild en via dit kon ik arcade weer installeren. Hij deed het weer.
Maar later op de dag dat ik weer wou spelen, kapte ie er weer mee.
Inloggen gaat prima, Webgames kan ik ook benaderen, maar de connectie naar de PlaySpy server werkt niet.

De versie is 1.4.d

Weet het niet meer, wie kan mij helpen?

groetjes,

Robin
 
Laatst bewerkt:
Laatste update van Gamespy geprobeerd?
 
Downloaden via het internet lukt niet wat de site van Gamespy arcade betreft. De rest van internet is geen probleem, het lijkt wel dat ik iets mis, waardoor het niet werkt.

Weet niet of er verborgen firewalls zijn, of zo. Die van XP (configuratie/netwerkverbindingen) staan niet aangevinkt.

Eerst deed ie het wel, dat is zo raar. Bij Norton kan ik geen optie Firewall vinden.

Robin
 
Probleem blijft

Kon gisteren Gamespy Arcade opnieuw downloaden, installeren en updaten.

Maar soms kan ik een tijdje online spelen en de andere keer maakt arcade geen connectie.

Het gewone internet blijft wel gewoon werken.

Ik hoop echt dat iemand de oplossing weet.

groetjes,

Robin
 
Probeer eens The all seeying eye te gebruiken. Veel simpelder dan gamespy en beter (search @ google)
 
Bij All Seeying Eye maak ik wel connection met een server, wel langzaam, maar tijdens het spelen constant ping.

(Ziet er inderdaad overzichtelijker uit dan arcade)

Maar het blijft een probleem, die connection.

mvg

Robin


P.S. dit probleem staat hier toch wel in de juiste rubriek?
 
Ik heb met een cleanprogramma Sysmechanic e.a. gecleand.
Arcade blijft een probleem, maar All Seeing Eye (ASE) draait nu goed!

Stap definitief over op ASE.

Iedereen bedankt

groetjes,

Robin

:thumb:
 
Fijn dat het opgelost is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan