Gaming laptop 400 - 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wardjemaas

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
14
Hallo,

Ik wil een gaming laptop aanschaffen.
mijn budget is 600 euro.
Details maken mij in games niet zo veel uit maar hoge resolution vind ik wel altijd fijn.
Ik speel games zoals: Chivalry Medieval Warfare, Insurgency, Elder Scrolls Online.
aantal dingen die ik sowieso wel wil hebben:
Minimaal 500 GB op de harde schijf
64 Bit
Tussen de 14 en de 17 inch


alvast bedankt.
 
Een gaming laptop heb je niet voor 600 euro. Laptops met een GTX 950M beginnen bij 1000 euro. Verhoog je budget, of kies voor een desktop.
 
de laptop die pcfreak adviseert voldoet niet aan je eisen de onboard videokaart is te zwak voor het spelen van games.
zoals bass9 al aankaart zul je je budget aanzienlijk moeten verhogen wil je uberhaupt een beetje kunnen gamen met een laptop.

voor 600 euro heb je wel een desktop pc die kan gamen.
 
@ esan,

Heb je twee laatste berichten even samengevoegd je kan een bericht aanpassen hoor rrechts onder op bericht aanpassen klikken;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is leuk die link maar zover ik weet wordt dit model in NL niet geleverd en zul je hem via Amazon uit de VS moeten halen, dan komt er bovenop de prijs van $ 600 nog 14% invoerrechten, btw en douane afhandelingskosten ( meestal rond de € 12 ).
En dus ben je niet echt goedkoper uit dan wanneer je hier een laptop koopt die wellicht ietsje duurder is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan