Gaming Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxMarnixx

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hoi allemaal :D

Okee, ik wil dus een laptop kopen, vooral om spellen op te spelen, maar natuurlijk ook wel voor andere dingen. Hier zijn de specificaties wat de laptop nodig heeft om het spel goed te kunnen spelen:

Recommended:

Windows XP/2000
Intel Pentium III 1GHz or equivalent
512 MB RAM
CD-ROM Drive
2 GB Available HDD Space
ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
16-bit Sound Card
Internet connection
Keyboard and mouse

Ik ben al een tijdje aan 't zoeken, maar ik kan eigenlijk niets vinden wat toch een beetje een redelijke prijs heeft. Hij mag niet meer dan 1000 euro kosten, 't liefste zelfs wat minder. Ik heb eentje gevonden, maar weet niet of hij goed genoeg is...
De Laptop
Denken jullie dat deze laptop het spel goed zo kunnen laten lopen? Als hij dat waarschijnlijk niet kan, op welke dingen moet ik dan letten als ik voor een nieuwe ga zoeken?

Alvast bedankt voor jullie hulp. ^^

PS: Ik ben niet goed in al die vaktermen voor computers, dus als jullie iets voorstellen, zou het handig zijn als het in een makkelijk begrijpbaar taaltje is voor mij. xD

Je wou dus die Asus, als ik alles bekijk, zal je dat spel met een gemak kunnen draaien, die asus is een goede , en snelle laptop, daarvoor staat het merk Asus ook wel voor..

Zou je denken dat hij ook een zwaarder spel zou kunnen draaien? De 2de versie van dit spel komt binnenkort uit, maar daar zijn de specificaties nog niet van bekend.
Nou ja, als hij niet goed draait dan zal ik de details van het spel wel wat lager zetten, dan moet 't zeker wel lukken. xD
Ik vond het videogeheugen een beetje laag eigenlijk, maar dat hoort hij ook wel te houden denken jullie? :O

Zou je denken dat hij ook een zwaarder spel zou kunnen draaien? De 2de versie van dit spel komt binnenkort uit, maar daar zijn de specificaties nog niet van bekend.
Nou ja, als hij niet goed draait dan zal ik de details van het spel wel wat lager zetten, dan moet 't zeker wel lukken. xD
Ik vond het videogeheugen een beetje laag eigenlijk, maar dat hoort hij ook wel te houden denken jullie? :O

Minimum is 64 , dit heeft ie :

Videokaart type ATI Mobility Radeon HD 2600
Videogeheugen 256 MB
Model videokaart videokaart

dus ?

Hij zegt wel dat ik een ATI Radeon 9000 moet hebben, mijne is HD 2700.
Haha, ik weet er eigenlijk niets over, maar ik ben bang om een laptop te kopen die helemaal niets kan. x_X
Hij zal wel goed genoeg zijn als jullie 't zeggen :P

Haha, hartstikke bedankt. :] Ik ga waarschijnlijk zometeen naar een winkel bellen die ze heeft en dan kan ik 'm binnenkort ophalen. :O
Bedankt voor de snelle hulp.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan