Gaming Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

legolas989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
Hallo allemaal,

omdat mijn huidige laptop niet meer voldoet aan mijn eisen ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb verschillende fora bezocht, reviews gelezen, enz.
Voor gaming laptops wordt er al snel gewezen op MSI, Alienware e.d. laptops. Deze laptops zijn naar mijn idee niet slecht maar toch nog even verder gezocht. Hierna kwam ik terecht op de site van BTO, waar al meer over is geschreven op dit forum. Deze laptops zijn, zoals jullie weten, zelf samen te stellen. Helaas heb ik niet genoeg kennis om daarin de juiste keuzes te maken. Ik ben bang dat ik onnodige dingen aanvink en belangrijke dingen vergeet, daarom zou ik graag jullie hulp gebruiken.

De eisen die ik heb:
-15 inch laptop, sowieso geen 17inch ivm reizen.
-prijs: <€1500,-
-merk: Maakt niet veel uit, MSI, Asus, BTO, Alienware ???

Games:
-RomeTotalWar 2
-ShipSim Xtremes
-GTA V
-Assassins Creed 3
Nieuwe games dus van verschillende genres.

Laptops die ik heb bekeken:
http://www.laptopshop.nl/product/226820/msi-gx60-1ac-014nl.html
http://www.laptopshop.nl/product/226818/category-185390-gaming-laptops/msi-ge60-0nd-283nl.html

Bij het samenstellen van BTO-laptops heb ik geen idee wat een goede keuze is.
Video-kaart: NVIDIA® GeForce® GTX670M ?
Processor: Intel i7 2.4 GHz - 3.2 GHz ?

Geen idee wat ik bij RAM/DDR3, Optische disk enz enz moet doen, vandaar dat ik een beetje vastloop.
Ik hoop dat mbv mijn eisen waar de laptop aan moet voldoen ik een geschikte laptop kan vinden.

Als jullie nog meer moeten weten hoor ik het graag!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Vriendelijke groet.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

De msi met de 7970 lijkt mij de beste optie om te gamen en msi staat wel bekend om zijn gaming notebooks dus ik zou voor deze gaan.

Hallo,

Bedankt! Ja, deze laptop leek mij ook een goede keuze. Met die laptop kan ik dus ook de games spelen op 'normale settings'?
Zou ik voor (om en nabij dezelfde prijs) een soortgelijke laptop kunnen configureren bij een bedrijf als BTO?

Vriendelijke groet.

Hoi,

Misschien nog wel meer als normale settings;) Je zou deze van bto kunnen kiezen maar is duurder wel intel processoren ssd maar of dat het prijs verschil je het waard is je hebt dan wel wat , maar je zou het bij de msi kunnen houden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan