Gaming muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
297
Hoi,

Ik ben op zoek naar een game muis. ik game veel echt gewoon voor gamen, veel hotkeys is handig. max bedrag: 80 euro
waar ik overnadenk:

logitechG5
Logtiech G9

alle ideen zijn welkom!!
 
Laatst bewerkt:
Het hangt van jou af wat voor opties je wilt gaan gebruiken.
In principe kun je met een normale muis ook gewoon goed gamen tenzij jij heel veel hotkeys wilt instellen en die met de muis wilt beinvloeden. Als je de G9 pakt dan kun je ook nog 5 profielen op slaan van je games en openen doormiddel van 1 klik op de knop aan de zijkant van je muis.
 
ik game zelfs met mijn touchpad van mijn laptop.


dus het is maar net wat je wil dat je muis kan?
 
game muis

Hoi,

Ik ben op zoek naar een game muis. ik game veel echt gewoon voor gamen, veel hotkeys is handig. max bedrag: 80 euro
waar ik overnadenk:

logitechG5
Logtiech G9

alle ideen zijn welkom!!

yo,
ik heb zelf laatst een mooie gamermuis gekocht voor 30 euro.
de XL-750 F
ligt er fijn in de hand en heeft vele functies. zoals: dpi veranderen met een knop, 6 verschillende dpi snelheden, koppen voor vorige en volgende pagina, en een knop die 3 keer klikt.(handig voor shooters.) rubber bij de duim voor houvast. het klikken gaat ook heel fijn.
http://www.x7.cn/en/product.asp?id=11
dat is een link waar nog meer van de X7 series staan.
:thumb:
 
ik heb een tip. neem een trust predator

er zit een knopje voor gevoeligheid met 6 verschillende standen, de scroll geeft een kleurtje bij elk verschillende stand.

hier wat verschillende foto's van het lichtje en het knopje van verschillende standen.

hij heeft 3 extra knopjes voor in 1 klik 3x achter elkaar klikken dat is handig voor gevecht spellen met wapens die een terug weer hebben en nog twee knopjes aan de zijkant die je zelf kan instellen wat het is.

hij is in de media markt verkrijgbaar voor (bij mij) 30-35 euro. zo iets was het.

hij is heel fijn!

eerste foto: knopje gevoeligheid

tweede foto: naam (predator)

derde foto: het kleurtje( verschild per stand, kan oranje, rood, groen, rood-oranje knipperend en uit zijn ;)
 

Bijlagen

  • Foto's-0019_2.jpg
    Foto's-0019_2.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 37
  • Foto's-0018_1.jpg
    Foto's-0018_1.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 36
  • Foto's-0020_2.jpg
    Foto's-0020_2.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
yo,
ik heb zelf laatst een mooie gamermuis gekocht voor 30 euro.
de XL-750 F
ligt er fijn in de hand en heeft vele functies. zoals: dpi veranderen met een knop, 6 verschillende dpi snelheden, koppen voor vorige en volgende pagina, en een knop die 3 keer klikt.(handig voor shooters.) rubber bij de duim voor houvast. het klikken gaat ook heel fijn.
http://www.x7.cn/en/product.asp?id=11
dat is een link waar nog meer van de X7 series staan.
:thumb:
dit is gewoon namaak! die van mij is precies hetzelfde (of die van mij is namaak...)
 
-.-*

dit is gewoon namaak! die van mij is precies hetzelfde (of die van mij is namaak...)

TRUST is een *** merk.
en pokke kwaliteit.
kheb dpi muis van trust gehad en da scroll ding was na een week kapot en de dpi toets deed het half.
 
:confused:dan had je echt peg want deze muis is echt perfect ik zweer het je. ik heb hem al een tijd en hij functioneert nog steeds als nieuw.echt waar:thumb:
 
het maakt niet uit welke je koopt ze zijn precies hetzelfde en trust was trouwes eerst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan