Gaming PC - 1000 - 1300 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcbobo

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
74
Budget - Mijn budget ligt tussen de 1000 en 1300 euro. Mag nog wel ietjes meer als het echt uitmaakt
Doel - Gamen - Photoshop e.d. - Etc. etc.
Omgeving - Lawaai maakt me niet veel uit, dus liefst zo krachtig mogelijk. Assemblage graag door het bedrijf.

Besturingssysteem - Graag een officiele versie van Windows 10 Aub. anders kan ik die zelf er nog wel bij kopen.
Opties / randapparatuur - Ik zoek nog naar een nieuw speaker-set. Maar verder word het een compleet nieuw systeem. (rand apparatuur - zoals toetsenbord en monitor heb ik al)

Alvast bedankt.
 
Volgens mij word dat een mooie goal :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom een K-processor op een bord met een B150 chipset...?
Als je wilt overklokken moet je voor de Z170 chipset gaan..

Die Win 10 is wel erg prijzig....die zou ik weg laten en Windows zelf installeren, scheelt je ruim € 60.. ( bron )
 
Dat zou inderdaad het bord zijn wat ik bij deze K-processor zou kopen, is een toppertje met veel features en veel verkocht.
 
Hoi,

Moet je wel willen over klokken,zo niet kan je ook de gewone I5 kopen ben je 14 euro goedkoper en een wat goedkoper bord
 
Ja dat gaat er uiteindelijk wel in zitten denk. Misschien niet meteen, maar heb het wel vaker na een tijdje gedaan en dan is het best fijn.

Misschien een domme vraag, maar is er iets waar ik op moet letten als ik een andere kast uitkies. Omdat het budget nog wat ruimte heeft, wil ik misschien wel wat indrukwekkenders uitkiezen :p, of is elke Midtowermodel prima?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Een kast is inderdaad vrij persoonlijk en nee als je een atx neemt moet alles goed gaan meld anders even welke je op het oog hebt voor de zekerheid
 
Ja inderdaad! heel erg bedankt! Dit is hem dan (inclusief de nieuwe kast).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar lijkt me niks mis meer mee, veel game plezier:thumb:
 
Beiden heel erg bedankt, echt weer geweldige hulp. Herinneren me iedere keer weer aan waarom ik deze forum gewoon geweldig vind!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan