gaming pc 600 eur

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamernl123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe game pc.
Er moeten de nieuwste games op kunnen draaien black ops ghost, gta 5 en alle komende games

Budget-dicht bij de 600. niet meer:o

Doel-de nieuwste games vloeiend spelen

Hoe belangrijk is stilte-Niet zo belangrijk, alleen het moet niet gaan opvallen

assemblage-Ja, door bedrijf zelf

opties-Harde schijf 500 gb tot 1tb, 8 gb ram, goede videokaart en processor

besturingssysteem- Heb ik zelf nog liggen

Hopelijk weten jullie leuke opties :)

Dit kwam ik laatst tegen. Niet door mij samengesteld maar klopt vaak als een bus Tweakers Gaming Budget System. Wellicht zullen er ook nog anders suggesties komen. Net €50,- boven je budget. Zelf zou ik het geld voor het assembleren besparen. Dit is vrij eenvoudig zolang je er de tijd voor neemt. Anders komt er c.a. €50,- bij, mocht je dat teveel vinden dan kan je bezuinigen op bijvoorbeeld de grafischekaart.

Laatst bewerkt:
Ik heb even het volgende samgesteld: Link. Er zit geen optische drive bij want die heb je miss nog van je oude PC.
En zoals Geengezeik al zei, je kan hem beter zelfbouwen. Bespaart je 60,- die je anders in je grafische kaart kan steken.

Ik heb het geleerd van NeweggTV, die hebben een uitgebreide tutorial.
Je bespaard nu op het moederbord, wat opzich niet heel handig is.
Want wil je later nog uitbreiden, dan is een beter moederbord wel handig. Deze heeft bijvoorbeeld geen SATA-3 (SATA-600) wat een hogere snelheid heeft dan SATA-2 (SATA-300). Hetzelfde geld voor je hardeschijf. Je kan beter een Western Digital Blue/Green nemen voor een paar euro meer.
Neem dan dit bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan