Gaming pc budget 1000 a 1100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de allerhoogste settings natuurlijk :love: De HD5850 is een van de beste kaarten van dit moment.

Ik koos voor dat MSI moederbord vanwege de 2 PCI-e 16x sloten. Dan kun je later nog een HD 5850 bijplaatsen zonder een snelheidsverlies te hebben.

Het addertje is wel de slechte levertijd van de kaart, als je hem écht nu wil hebben kan je hem bij Alternate bestellen voor rond de 300 euro.

Als je de tijd heb moet je een maandje wachten totdat vraag en aanbod meer in evenwicht zijn, en natuurlijk nVidia met Fermi komt. Dan zou je voor de HD5850 misschien nog maar 190 euro betalen?

OOh bedankt voor alle moeite. Dus als ik het goed begrijp heeft dit systeem eigenlijk alles wat ik wilde en ook nog eens onder mijn budget dat is erg fijn en over die videokaart maakt niet zo veel uit als ik iets langer moet wachten.
Ik had echt niet gedacht dat ik zo'n goed systeem kon krijgen:D:D:D:D:D:D
Maar dit is dus ook beter als die Alienware ?

Heel erg bedankt

De samengestelde wel ja,
Deze is beter als alienware )

Als die slechter zou zijn had ik hem niet samengesteld voor je ;)

Alienware is gewoon het merk wat je betaald + al die onnodige extra's. Zoals een kast met LED verlichting en extra software. Schei uit, je krijgt nu gewoon waar je voor betaald ;)

Trouwens, nu je wat geld over hebt zou je een HD 5870 kunnen overwegen :o

Laatst bewerkt:
Verry:thumb:
Mooie samenstelling.
Als je vergelijk met die alienware:
betere hardeschijf, VEEEL betere videokaart, beter moederbord, meer ram geheugen En je weet wat je koopt. en dat voor veel minder €

Alienware is helemaal niet zo duur

De alienwares zijn alleen in europa zo duur als je die waarover je het had (goedkoopste aurora) in Amerika koopt kost je dat rond de 900euro. En de alienwares zijn in het algemeen gewoon goede kwaliteid van binnen past alles perfect samen en er is ook liquid cooling bij. spijtig dat ze hier zo duur zijn :(

Geachte Bladieblabla,

Ik heb een high end pc staan, met de volgende specs:

AMD Phenom II 4 x 3ghz
4 Gig geheugen DDR2
Nvidia Geforce GTX260
560 GB hardeschijf
650 watt voeding
DVD+RW

Ik heb hem altijd goed gekoelt gehouden voor lange levensduur. En altijd gebruikt om de nieuwste spellen op zn hoogst te spelen.
Hij is in perfecte staat en voor 600 euro mag je hem meenemen! EEN BEEST VAN EEN PC!

Mvg,

Tom Derksen

Laatst bewerkt:
Yes!

Voeg me even toe op msn!

Tommylicious- @hotmail.com

Spatie tussen streepje en @ weghalen :D

Heb hier zelf al een pc van 8GB intern en een triplcore X3 III AMD phenom proccesor :thumb:

@Trunkz,

het is niet de bedoeling je pc overal in topics aan te bieden, je hebt een topic in de sectie "Aangeboden" staan en dat is de sectie waarin je pc spullen kan aanbieden.

Ik wou het ook al zeggen
misschien dat je me post gelezen hebt ;)

Waarom wil je dit Systeem weg doen
ziet er prima uit ;)

Simpel nadenken, er is misschien wat mis met die pc, dat veronderstel ik dan :o

Nimmer zal ik tweedehands pc onderdelen kopen, veel te gevaarlijk...

Zou kunnen, ik heb nog nooit een pc 2dehands gekocht, ja ooit eens een laptopje maar als ik dat zou doen zou ik echt alles even nakijken ;)

Veronderstellen dat het systeem iets heeft is dikke onzin!

Ik verkoop geen troep! :D

Tja, je systeem ziet er idd niet slecht uit :thumb:

Specs veraden niets over de staat... Kom op dat hoef ik toch niet uit te leggen?

Soms kunnen die dingen een hardwarematig probleem hebben, dat kan je niet uit de specs opmaken.

Op de garantie beroepen helpt natuurlijk niets :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan