gaming pc budget 700-900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naja, op dit bordje kan je 2 (dezelfde) ATI videokaarten zetten en deze linken voor betere prestaties.

Laatst bewerkt:
Even je link gefixed

verbeter punten:

-Hardeschijf, deze heeft 32mb cache, je kan beter 64mb nemen en liefst geen Eco, raad je een een EARS serie van WD
-voeding vind ik een beetje laag voor dit systeem zeker als je later wil gaan uitbreiden, neem minimaal 700watt, of 800-900 als je Crossfire wil gaan draaien
-FAn guards? waarvoor nodig?
-fan filter heb je niet nodig voor ventilatoren die uit blazen.

nog een aantal vraagjes dan,
waarvoor is de 92mm
waarvoor zijn de fan guards
ben je ooit van plan om Crossfire te draaien?
Hoeveel hardeschijven en of optische drives ga je er in doen, nu zeg je mischien 1 hdd en 1 dvd maar later wil je er mischien meer. (zelf ervaren :P)

is er nog een nieuw budget gekomen want dan bouw ik gewoon een nieuw systeem op, maar kijk ook even op de vorige pagina daar staan ook een aantal goeie systemen, door Paranoid

Klik

Dit is voor nu even systeem, moederbord moet ik nog even na checken, moet er ook windows bij?

ga in de middag veder naar kijken zodra ik wakker word (rond 1-2 uur ofzo ;) )

Hexacore processor is voor niks nodig in een gaming pc, een crossfire 5770 is het zelfde geprijsd als een 5850 met de prestaties van een 5870.

4016208.jpg

EDIT: dit alles is samengesteld op alternate nl

Laatst bewerkt:
de six core maakt zeker wel een verschil, zeker in de toekomst, verschilt per game.

Nooit een Crossfire nemen als een andere kaart dicht in de buurt zit kan, voor bijna zelfde prijs.
2 redenen.
1. Bijna altijd meer stroomverbruik
2.Microstutting

bovendien is de GTX 460 zeer gunstig geprijsd

Edit; waarom voor Asrock? Word over het algemeen gezien als B merk
Hardeschijf kan je beter een EARS serie nemen van WD, heeft meer ruimte door advanced format voeding is een beetje magertjes voor een Crossfire setup maar zou moeten kunnen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan