Gaming PC hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent geweldig, het lijkt erop dat hij het kan :D. Dan heb ik de Pc zelf eerder.

Een persoonlijke opinie van jou, zal ik de €500 kopen en later upgraden van processor? want die zal ik veel sneller kunnen kopen, voor de andere meot ik nog wel even sparen!
 
Laatst bewerkt:
Volgens dit filmpje zou de intel core i3 skyrim moeten kunnen draaien:http://www.youtube.com/watch?v=lg3tbg2uvaU

Volgens dit topic zou je processer skyrim aankunnen:http://www.gameskyrim.com/unofficial-will-run-skyrim-discussion-t130624-50.html

Ik ben er vrij zeker van dat je processer het wel aankan!:D

Tjah je hebt nu eigenlijk ook wel een nette set-up! je kan natuurlijk doorsparen voor een intel core i5 2500k maar de vraag is dat je dat wel echt nodig bent.. Doe je veel aan video/foto bewerking? Dan kan een duurdere processor zeker een meerwaarde hebben zoals de intel core i7
 
Laatst bewerkt:
Er zit trouwens geen assemblage bij het systeem, ga je het zelf in elkaar zetten?
 
liever niet, maar als het moet wel. Anders vraag ik het wel aan iemand, is het misschien mogelijk om dit systeem in elkaar te laten zetten?
 
Pfoe, ik wil niet dat hij kapot gaat. Dat zou ***** zijn, ik ben namelijk absoluut niet tech savvy :). Voor iemand die nauwelijks verstand heeft van hardware, in elkaar zelf of laten doen?
 
Als je werkelijk helemaal niks van hardware enzo af weet kun je het beter laten doen..

Ken je niet iemand die het voor je kan doen?

Als iets niet lukt kun je natuurlijk het natuurlijk ook altijd op het forum zetten!
 
Ik heb iemand gevonden die hem in elkaar wil zetten :). Nu nog bestellen en dat is het dan! Hartstikke bedankt man! Als ik nog evt vragen heb vraag ik het :)
 
windows 7 neemt rond de 25GB in beslag je houd vaak nog de helft over op een SSD van 64GB
als je een beetje bestanden download zoals games en Blu ray films dan zit je zo op de 500GB, 1TB is daarom nu ook de standaard voor computers
Windows 7 heeft inderdaad op het begin rond de 25 nodig, naar mate je logboek groter word. Je restore points meer worden etc.. word i al snel meer en het lijkt me niet dat hij elke week een disk cleanup gaat lopen doen right?
 
weet niet hoeveel restore points jij hebt ik heb er maar 1 en das puur voor windows
voor de rest hoor je gewoon je pc schoon te houden met progjes zoals Ccleaner

elke week is trouwens totale onzin hoogstens 1 keer per jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan