Gaming pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is goed ik zag je bericht nog niet toen ik het vorige bericht ging typen

X79 chipset is de chipset voor 2011 sockets, het 'extreme' van Z77 zegmaar.
Ik ga nu slapen, dus tot morgen!

Eens met lolliepop. Zoals ze zeggen best bang for you buck. Beste prestatie prijs verhouding is de 7870XT. Kevin naar mijn weten hoe je de onderdelen uitzoekt heb je nog wel even wat t te leren.

-i5 is goeie game processor is cheaper en presteert hetzelfde/beter

-Zoals ik al zei 7870XT gewoon prestatie en prijs is beter

-Betreft de voeding wordt het amateuristisch. De voeding geen 80 plus certificering minimale wat je wilt hebben is een 80-plus omdat hij anders niet efficient is. XFX 550W is een lekkere voeding 80 plus brons gecertificeerd en is maar rond de 60 euro. Ben je ook zeker dat mocht je nog een upgrade uitvoeren je niet een andere voeding hoeft te kopen. 450W is ook gewoon te weinig deze dagen. De 7750 draait op lage voedingen, maar dat wordt wel krap aan vooral met een niet 80 plus gecertificeerde voeding.

Mijn advies ga voor de setup van lolliepop.
Ik kan er zelf ook wel een in mekaar zetten, maar dan kom ik ook ongeveer op hetzelfde uit van lolliepop dus dat heeft geen zin.

Laatst bewerkt:
qua prijs/kwaliteit verhouding is Lolliepop's setup veel beter dan degene bij compustunt.nl

@kevinwiegman,

Even wat berichten samengevoegd en gezien je antwoorden zal je toch wat anders moeten reageren want heb het idee dat je niet altijd up-to date bent qua hardware .

Als aanvulling op mijn collega Modag, heb ik de offtopic discussies verwijderd, daar is dit forum niet voor bedoeld en heeft de vraagsteller ook niets aan. Dus in het vervolg de offtopic discussies achterwege laten.

Kast is geheel naar eigen keuze, antec voedigen mijdt ik liever, waarom niet de corsair? Prima voeding, ook al is ie niet certified, totaal niet amateuristisch..

Hoezo mijdt je Antec voedingen liever, kun je daar een onderbouwing voor geven? Antec wordt gewoon als A-merk gegeven en de XFX 550W is nu heel slecht op voorraad. De CX voeding zou ik juist vermijden omdat de kwaliteit daarvan gewoon minder is, zeker voor een gamer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier precies dezelfde samenstelling van de tweakers bestbuy guide (Mrt.):
Heb er alleen een beeldscherm bij gedaan, die binnen jouw budget past en toch aan de eisen voldoet:

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/441589

Nee eigenlijk niet eens,
mijn plan is om eerst Medewerker beheer ICT te gaan doen, want door mijn huidige opleiding kan ik niet meteen door daar Beheer ICT, wat ik na medewerker ICT wil gaan doen.
In het ROC leiden in ieder geval.

en jij eigenlijk, jij weet (denk ik) ook best wat van computer af ;)

Doe je de groeten aan: Meneer Dirkmaat. Mijn oude Tutor (5 jaar terug) :D

Laatst bewerkt:
Hoezo mijdt je Antec voedingen liever, kun je daar een onderbouwing voor geven? Antec wordt gewoon als A-merk gegeven en de XFX 550W is nu heel slecht op voorraad. De CX voeding zou ik juist vermijden omdat de kwaliteit daarvan gewoon minder is, zeker voor een gamer.

Heb zelf slechte ervaring met antec, ook heb ik wat reviews gelezen en in mijn ogen krijg je meer waar voor je geld bij bijv. Corsair.
Hiermee zeg ik niet dat antec een slecht merk is, maar het heeft gewon niet mijn voorkeur.

Zelf enkele weken geleden nog met die CX gebouwd, zeker prima ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan