Gaming PC max 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

etienne123515

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2013
Een goedemiddag,

Ik ben voornemens om een nieuwe gaming pc aan te schaffen. Mijn budget hiervoor is max 900 euro. Ik heb het hele weekend verschillende fora's gelezen, verschillende shops bezocht, alleen ik kom er toch niet echt uit. Ik heb er ook bar weinig verstand van.

Het "enigste" wat ik wil is een goede pc waar de meest recente games vlot op kunnen draaien. Ben geen die-hard gamer, gewoon op een zaterdagmiddag een middagje gamen.

Ik heb inmiddels wel door dat Azerty een goede shop is, alleen hebben zij weinig kant-en-klare computers. Ik kan namelijk geen systeem bouwen...

Wie heeft advies?

Alvast mijn dank,

Etienne

edit; Windows 7 heb ik nog liggen, dus een computer zonder windows is prima

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien wordt het voor ons even makkelijker als je het volgens dit lijstje wil doen anders komen er zoveel vragen op je af

Ah, excuus!

Budget - 900 euro
Doel - Gamen / Internet+Email
Omgeving - Dat ding wat ik nu heb maakt af en toe aardig wat lawaai, ben dus wat gewend:p . Hoeft niet helemaal geluidsloos te zijn, heb dan liever een iets krachtigere computer.
Assemblage - Het moet wel een kant-en-klaar systeem zijn.

Besturingssysteem - Hoeft er niet bijgeleverd te worden
Opties / randapparatuur - Verder geen specifieke wensen

Is dit genoeg info?

Etienne

Hoi,

Behoeft geen excuus hoor
Maar wel of geen rand apparatuur nodig zoals monitor muis en toetsenbord?

Das wel een goede inderdaad, heb hier twee monitoren staan, dus het zou fijn als deze allebei kunnen worden gebruikt. Muis en toetsenbord is allemaal aanwezig.

Hoi,

Bij deze een voorzetje als je hem door de winkel in elkaar wilt zetten komt er nog 59 euro bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan