Gaming pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

OverkillJeroen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Ik zou graag hulp vragen bij het samenstellen van een nieuwe gaming computer, mijn budget is laag (600-700 euro) maar zou er graag deze onderdelen in willen hebben: Nvidia GeForce GTX 550TI of AMD RADEON HD 6850, 500GB intern geheugen, 8GB ram (liefst zou ik nog een amd processor omdat deze goedkoper zijn. (nog vergeten te zeggen, ik zal hem niet zelf in elkaar zetten) Alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
AMD processors kosten even veel als intel processors op het moment

moet hier ook nog windows 7 bij?
en moet er ook nog randapparatuur bij? (monitor muis toetsenbord)

Neen, ik heb mijn besturingssysteem en randapparatuur, daar zorg ik zelf voor :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het mogelijk om hem daar in elkaar laten te steken? Anders ken ik nog wel een site waar ze het doen (alternate.nl)

Ok bedankt, kan ik hem misschien niet zelf in elkaar zetten, is dit moeilijk? Ik ken er niet veel van maar mijn broer heeft verder gestudeerd in informatica dus misschien weet hij wat meer.

Hoi,

Met moed en beleid kom je een eind ,op zich is het goed te doen en anders kunnen we bij eventuele problemen hier wel helpen;)

Ik heb bang om het te bestellen, stel nu dat er iets niet in zit of weet ik veel. Kun jij ervoor zorgen dat ik zeker ben dat hij werkt? (Ik zou je dus willen vragen eentje voor me samen te stellen als je het niet erg vind :P)

Hoi,

De link van lhjlu is op zich zo slecht nog niet misschien de kast maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Ps je hoeft niet steeds te quote hoor;)

Laatst bewerkt:
Kan ik niet ergens wat op besparen, ik moet hem laten brengen top belgië, dat is nog eens veel geld. Kan je ergens iets in aanpassen waar ik op kan besparen (Misschien de I5 omzetten naar een AMD)? Die van lhjlu

Laatst bewerkt:
waat heb jij toch met je amd prosessor als je een goedkopere prossesor neemt zal de zest weer te zwaar worden

Sorry hoor, ik zie gewoon dat ze goedkoper zijn.

ja tuurlijk zijn ze goedkoper maar dan zijn ze ook trager enzo dus als je een goedkope prosessor neemt waarom zou je dan een video kaart nemen van 220 euro dat heeft totaal geen efect zo
het minste vind ik een i5

en stop nu eens met die quote s hoeveel keer moet jou dit nog worden gezegd de moderatoren hebben wel wat beters te doen dan jou quote s verwijderen

Modag, zou je me iets goedkoper kunnen voorstellen, dat hij nogsteeds goed is maar iets minder duur, ik wil verder gaan op de samenstelling van lhjlu.

Hoi,

Ik zou eens kijken bij een webwinkel in Belgie misschien dat je daar voor deze configuratie niet zoveel bezorg kosten kwijt ben;) en anders kan je voor een misschien 6850 gaan scheelt 60 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan